خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

کاگاوا: بدون کلوپ در دورتموند به مشکل می‌خورم

کاگاوا: بدون کلوپ در دورتموند به مشکل می‌خورم
شینجی کاگاوا، هافبک دورتموند عنوان کرد که پس از جدایی یورگن کلوپ از دورتموند، در این تیم به مشکل بر خواهد خورد.

به گزارش "مستر90"، سرمربی دورتموند در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و کاگاوا که در تابستان از یونایتد به دورتموند بازگشت، معتقد است که مثل جدایی فرگوسن از یونایتد که باعث افت او در یونایتد شد، چنین اتفاقی در دورتموند هم برایش تکرار خواهد شد.

او گفت:" یک سرمربی جدید به تیم ما خواهد ماند و این بدین معناست که کار برای من مثل منچستر سخت خواهد شد. ولی مهم‌ترین چیز این است که به هم دیگر اعتماد داشته باشیم و برای یک هدف بجنگیم و در یک مسیر حرکت کنیم. پیش از شروع فصل باید به سختی تلاش کنیم. این تنها کاریست که می‌توانیم انجام دهیم. باید یک هدف داشته باشیم و بیشترین تلاشمان را برایش انجام دهیم. فصل سختی را پشت سر گذاشتم ولی در اواخر فصل موفق شدیم پیروزی های خوبی کسب کنیم. بنابراین مشخص است که در حال پیشرفت هستیم. شخصا نمی‌توانم از عملکردم راضی باشم زیرا گل‌های زیادی به ثمر نرساندم."

برچسب‌ها: دورتموند کاگاوا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

235 مرد ها1394/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi