خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

کلوپ: فرگوسن هنوز عاشق کاگاوا ست

کلوپ: فرگوسن هنوز عاشق کاگاوا ست
فرگوسن در تابستان ۲۰۱۲ کاگاوا را با مبلغ ۱۲ میلیون پوند از دورتموند به خدمت گرفت، اما او موفق نشد در مدت حضور در اولدترافورد درخشش دوران بوندسلیگای خود را تکرار کند. او در این تابستان به دورتموند بازگشت و شنبه‌شب در دومین «نخستین بازی» خود برای دورتموند موفق به گلزنی شد. کلوپ سرمربی دورتموند اعتقاد دارد او طی این دو سال حضور ناامیدکننده در انگلیس هیچ یک از توانایی‌هایش را از دست نداده است.

یورگن کلوپ در مصاحبه با «سان» گفته است: «من در مقر یوفا با سر الکس ملاقات کردم و او هنوز عاشق شینجی است. او به من گفت: “حیف است که ما نتوانستیم شرایط را برای بازی خوب او آماده کنیم. ما در سال اول تکلیف خودمان را با او مشخص می‌دیدیم”. سال دوم معمولاً برای برداشتن گام بعدی است، اما او نتوانست این کار را انجام بدهد. اما سر الکس می‌گفت: "حیف شد، ما باید می‌توانستیم این کار را انجام بدهیم".»

برچسب‌ها: الکس فرگوسن کلوپ کاگاوا منچستریونایتد دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

290 تراختور041393/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi