خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

دورتموند 3-0 لورکوزن؛ زنبور ها لورکوزن را در هم کوبیدند

دورتموند 3-0 لورکوزن؛ زنبور ها لورکوزن را در هم کوبیدند
تیم دورتموند در چارچوب هفته پنجم رقابت های بوندس لیگا، موفق شد با سه گل لورکوزن را در هم بکوبد و یازدهمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.
"در ادامه دیدار های هفته ی پنجم بوندس لیگا آلمان، تیم های بورسیا دورتموند و بایرلورکوزن در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دورتموند موفق شد میهمان خود را با شکست بدرقه کند."
* شرح بازی
* بازی با حفظ توپ میزبان و پاسکاری‌های متعدد آن‌ها در خط دفاعی شروع شد. در دقیقه 7 بازی اولین موقعیت برای دورتموند فراهم آمد. پاس اوبامیانگ را میکیتاریان در محوطه جریمه با یک ضربه بغل پا به بیرون فرستاد. در ادامه نیز تیم دورتموند موقعیت هایی داشت اما لنو این تیم را ناکام گذاشت. در دقیقه 19 روی یک ضد حمله، هافمن با پاس بلند کاگاوا صاحب موقعیت تک به تک شد و لنو نیز به اشتباه جا ماند تا این بازیکن دروازه خالی را به آسانی باز کند.

* یک دقیقه پس از این گل چیچاریتو روی پاس چالهان اوغلو با بورکی تک به تک شد اما ضربه او راهی به چارچوب دورتموند نیافت. در ادامه بازی سرعت بالایی داشت و هر دو تیم رو به پرس آوردند. در ادامه دو تیم موقعیت هایی را از دست دادند، از جمله این موقعیت ها می توان به ارسال هافمن و شوت رو به آسمان میکیتاریان اشاره کرد. بازی در نیمه دوم نیز سرعت بالایی داشت. در دقیقه 58، هافمن وندل را جا گذاشت و وارد محوطه جریمه شد سپس پاسی را برای گوندوغان ارسال کرد، گوندوغان نیز توپ را به میکیتاریان و میکی به کاگاوا داد تا هافبک ژاپنی گل دوم زنبور ها را به ثمر برساند. در دقیقه 61 بازی نیز کالهان اوغلو از روی یک ضربه ایستگاهی ضربه‌ای روانه دروازه دورتموند کرد که بورکی توپ را برگشت داد. در دقیقه 73 بازی گینتر، روی اشتباه وندل در محوطه لورکوزن صاحب توپ شد، وندل برای جبران اشتباه درصدد بازپس‌گیری توپ از گینتر بود که سرانجام با تکل او داور نقطه پنالتی را نشان داد. دقیقه 74 (اوبامیانگ 3-0) با اینکه لنو جهت توپ را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه سنگین اوبا نشد و برای بار سوم دروازه لورکوزن در این دیدار باز شد.
* بازی با همین نتیجه به اتمام رسید. لورکوزن برای اولین بار با اشمیت سومین باخت پی در پی خود را تجربه کرد و توخل در اولین فصل خود با دورتموند، پنجمین برد پی در پی در بوندس لیگا را کسب کرد به رکورد یورگن کلوپ در پیروزی‌های متوالی در آغاز فصل رسید.

برچسب‌ها: دورتموند 3-0 لورکوزن توخل پنجمین برد پی در پی یورگن کلوپ کاگاوا گوندوغان میکیتاریان اوبامیانگ شکست لورکوزن اشمیت دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 0

426 Bvb091394/06/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi