خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

ایموبیله درخشش کاگاوا را تحسین کرد

ایموبیله درخشش کاگاوا را تحسین کرد
پس از پیروزی 0-3 تیم دورتموند برابر اندرلخت در بروکسل، چیرو ایموبیله مهاجم دورتموند که موفق شد روی پاس استثنایی شینجی کاگاوا در دقیقه‌ی 3 بازی گل اول تیمش را به ثمر برساند، زبان به تمجید از هافبک ژاپنی دورتموند گشود: «شینجی بسیار باکیفیت است و اهمیت به‌سزایی برای بورسیا دورتموند دارد. پاس گل او برای من عالی بود. او حرکت من را به‌خوبی تشخیص داد و این کار چند بار دیگر هم در بازی اتفاق افتاد.»

این مهاجم تیم ملی ایتالیا همچنین گفت که دورتموند در لیگ قهرمانان در مسیر درست قرار گرفته است، هر چند به صراحت گفت که تیمش را شانس قهرمانی این رقابت‌ها نمی‌داند. «اوضاع در لیگ قهرمانان دارد خوب پیش می‌رود. این امر را در برابر اندرلخت با یک برد 0-3 دوباره مشاهده کردیم. این برد مهمی برای ما بود. هدف‌گذاری ما حالا صعود از مرحله‌ی گروهی و بعد پیش‌روی تا جای ممکن در مراحل حذفی است. ما باید در آمادگی 100 درصد باشیم. از نظر من، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن شانس‌های بزرگ فتح لیگ قهرمانان هستند. آن‌ها دو تیم بزرگ هستند.»

برچسب‌ها: چیرو ایموبیله کاگاوا دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

248 فرمند اف سی1393/07/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi