خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینا 2-0 دینامو کیف را شکست داد و صعود کرد

فیورنتینا 2-0 دینامو کیف را شکست داد و صعود کرد
بعد از تساوی یک بر یک در اکراین، فیورنتینا آمده بود تا با یک پیروزی خانگی به مرحله بعد صعود کند. آن ها از همان ابتدا حمله کردند و موقعیت های بسیار جدی روی دروازه داینمو خلق کردند. پس از آن باز هم فیورنتینا موقعیت های جدی دیگری داشت که توسط دروازبان داینمو دفع و یا بازیکنان این تیم آن را به هدر می دادند.
در دقیقه 40، مشکلات دینامو با اخراج ژرمن لنس پس از دریافت کارت زرد دوم بیشتر شد و سه دقیقه بعد، گومز توانست دروازه نماینده اکراین را بگشاید و بازی در نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود فیورنتینا پایان بیابد.
در این نیمه باز هم فیورنتینا بر بازی تسلط داشت و بیشتر حمله می کرد اما حمله های آن ها شدت گذشته را نداشت و آن ها بیشتر به فکر حفظ نتیجه بودند. در نهایت بازی با همین روند طی شد , و وایولا در دقایق پایانی به یک گل دیگر رسید تا در پایان بنفش پوشان با نتیجه دو بر صفر در این بازی و سه بر یک در مجموع پیروز این رقابت باشند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

برچسب‌ها: فیورنتینا دینامو کیف لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

180 Persepolisi1394/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi