خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

سویا 3-0 فیورنتینا ؛ ویولا در آستانه از دست دادن یک رویا

سویا 3-0 فیورنتینا ؛ ویولا در آستانه از دست دادن یک رویا
دو تیم سویا و فیورنتینا در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ اروپا در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که موفق شد به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست پیدا کند. یک نیمه بازی تهاجمی و نمایش عالی از ویولا که با از دست دادن فرصت های طلایی گلزنی همراه بود و یک نیمه بازی ضعیف و پر اشتباه در نیمه دوم باعث شد تا بنفش پوشان در همین بازی رفت، در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اروپا قرار بگیرند.

اونای امری در این بازی با کمی تغییر نسبت به ترکیب پیش بینی شده تیمش را راهی میدان کرده بود و کارلوس باکا از سوی ریس و ویتولو حمایت می شد. در سمت مقابل وینچنزو مونتلا مطابق پیش بینی ها از سیستم 3-3-4 استفاده کرده و باز هم تومویچ را بالاتر از ریچاردز به میدان فرستاده بود. در خط میانی هم پیزارو شرایط بازی از ابتدا را نداشت تا بادلی بار دیگر طراح اصلی تیم باشد. مثلث خواکین-گومز-صلاح نیز در خط حمله وظیفه گلزنی را به عهده داشتند. نکته جالب این بود که مونتلا تمامی نفرات، حتی افرادی که در لیست یوفا نبودند را با خود به اسپانیا برده بود.

نیمه اول در حالی با یک گل به سود تیم میزبان به پایان رسید که ویولا در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود ولی همان داستان تکراری گل نزدن های تیم باعث شد تا تک گل الکس ویدال مدافع راست تیم سویا تعیین کننده باشد. گومز و صلاح هر کدام یک بار و ماتی فرناندز 2 موقعیت عالی گلزنی را از دست دادند. گومز در مصافی تک به تک توپ را به بالای دروازه فرستاد و صلاح نیز در یک قدمی دروازه توپ را به دروازه بان حریف کوبید. ماتی نیز یک بار از مقابل دروازه تقریبا خالی نتوانست گلزنی کند و یک بار دیگر نیز با واکنش عالی ریکو روبرو شد.

در نیمه دوم ریچاردز به جای تومویچ به میدان رفت و در حالی که بنفش پوشان سعی بر جبران نتیجه داشتند، از دست دادن توپ در میانه میدان توسط بادلی باعث شد تا ویدال با استفاده از اشتباه عجیب نتو در جایگیری گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. این گل تمام انگیزه و روحیه ویولا را از بین برد و پس از آن هرگز بازی همیشگی تیم شکل نگرفت. بادلی به دلیل مصدومیت جای خود را به پیزارو داد ولی ستاره کهنه کار تیم نیز نتوانست تغییری در روند بازی ایجاد کند تا گل سوم هم روی یک اشتباه دیگر در خط میانی و دفاعی به ثمر رسید تا کار به طور کامل برای ویولا به اتمام برسد.

حضور ایلیچیچ به جای گومز نیز تاثیری بر جریان بازی نداشت و در نهایت این تیم سویا بود که در مجموع با وجود خوش شانسی در نیمه اول، با ارائه یک بازی منطقی و بسیار منظم اولین قدم برای رسیدن به فینال را قاطعانه بردارد. حالا فیورنتینا هفته آینده به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد تا بتواند در فلورانس نتیجه این بازی را جبران کند. در این بین یک بازی خارج از خانه سخت با تیم امپولی نیز در سری آ برای فیورنتینا برنامه ریزی شده که در اروپایی شدن تیم برای فصل آینده تعیین کننده خواهد بود.

برچسب‌ها: فیورنتینا سویا لیگ اروپا بازی رفت فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

38 0

312 Persepolisi1394/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi