خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,764

میلان 5-1 فیورنتینا؛ آتش بازیِ دیوانه وار شیطان در سن سیرو

میلان 5-1 فیورنتینا؛ آتش بازیِ دیوانه وار شیطان در سن سیرو
میلان با تحقیر ویولا در سن سیرو، جواز صعود مستقیم به لیگ اروپا را به دست آورد.
از هفته سی و هشتم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و فیورنتینا به مصاف هم رفتند.
دوناروما و کالینیچ پیش از شروع بازی توسط هواداران هو شدند. رو برتو مانیچینی هم در ورزشگاه حضور دارد. بازی با برتری نسبی میلانی ها دنبال می شود. موقعیتی جدی برای میلان که به سادگی از دست رفت. بازیکنان میلان دروازه ویولا را به توپ بسته اند. 20 دقیقه گذشته و میلان کاملا توپ و میدان را در اختیار داشته است. گل برای فیورنتینا. جیووانی سیمئونه برخلاف جهت بازی گلزنی می کند. میلان خیلی زود گل تساوی را به ثمر می رساند. هاکان چالهان اوعلو بازهم می درخشد. 1-1 بازی به تساوی می رسد. موقعیتی عالی برای کسیه که بازهم از دست می دهد.
کالینیچ خطای بدی روی پزلا انجام می دهد. داور به دلیل تمارض به هاکان کارت زرد نشان داد. میلان دومین گل را هم به ثمر می رساند. هاکان چالهان اوعلو بازهم می درخشد، اما این بار با یک پاس گل. آخرین ثانیه های پایانی نیمه اول و شوت خطرناک کوترونه به بیرون می رود. شروع نیمه دوم و گلزنی میلان در همین دقایق ابتدایی. بازهم ردپای چالهان اوعلو دیده می شود. گل برای میلان و 4-1! آتش بازی در سن سیرو. میلان گل پنجم را هم به ثمر می رساند، اما گل به درستی آفساید اعلام شد. آندره سیلوا وارد زمین شد. گل پنجم! حرکت بوناونتورا دیدنی بود. آنتونلی هم وارد زمین شد تا در این جشنواره گل نقشی داشته باشد. بازی با نتیجه 5-1 به پایان می رسد تا میلان سهمیه لیگ اروپا را کسب کند.

برچسب‌ها: آ ث میلان فیورنتینا لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

150 Foolad F.c1397/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi