خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینا 0-2 سویا ؛ پایان کار ویولا در اروپا

فیورنتینا 0-2 سویا ؛ پایان کار ویولا در اروپا
در شرایطی که در روز های گذشته همگان از توانایی ویولا برای جبران شکست سنگین بازی رفت صحبت می کردند، ویولا نه تنها نتوانست آن نتیجه را جبران کند، بلکه با از دست دادن فرصت های بسیار زیاد گلزنی و متحمل شدن یک شکست دیگر، وداعی تلخ با رقابت های لیگ اروپا در این فصل داشت. فیورنتینا در این بازی نیز همانند بازی رفت، بر خلاف جریان مسابقه و در حالی که موقعیت های خوبی را از دست داده بود، روی اولین حملات حریف گل خورد تا شانس خود برای پیروزی در این بازی را از دست بدهد.

وینچنزو مونتلا در این بازی در غیاب روسی، باباکار، ریچاردز و وارگاس، در پاسخ به نمایش های درخشان ایلیچیچ در دیدار های قبلی، این بازیکن را از ابتدا به میدان فرستاد تا ماریو گومز نیمکت نشین شود. بدین ترتیب ایلیچیچ در کنار صلاح و خواکین در نقش یک مهاجم کاذب بازی می کرد. در سایر پست ها نیز تصمیمات مونتلا مطابق انتظار ها بود ولی در نهایت آلونسو بار دیگر بالاتر از پاسکوال در میدان قرار گرفته بود. اونای امری نیز طبق پیش بینی ها و با تمام قدرت تیمش را روانه میدان کرد و با سیستم 1-3-2-4 سعی بر دفاع از پیروزی ارزشمند خود در بازی رفت را داشت.

در نیمه اول مطابق انتظار شاگردان مونتلا کار را در اختیار گرفته و حملاتی را تدارک دیدند ولی عکس العمل عالی ریکو دروازه بان حریف باعث شد تا ضربه سر گونزالو به گل تبدیل نشود. در سایر حملات نیز اکثر توپ ها با بی دقتی از مقابل دروازه عبور می کردند تا اینکه تیم سویا موفق شد در فاصله چند دقیقه و روی دو ضربه ایستگاهی حساب شده، توسط باکا و کاریکو به گل برسد. اشتباهات محض مدافعین در جایگیری و دفع توپ در این دو صحنه کاملا مشهود بود و باعث شد تا عملا کار برای ویولا به پایان برسد. ریکو در این نیمه چند توپ خوب دیگر نیز از بازیکنان ویولا گرفت.

در نیمه دوم پاسکوال جای باسانتا که نمایش بسیار ضعیفی داشت و مصدوم شده بود وارد میدان شد ولی سانتر های او نیز در این بازی کارایی گذشته را نداشت. فیورنتینا به مالکیت خود بر میدان ادامه می داد اما کمبود انگیزه و از بین رفتن شانس صعود باعث شده بود تا بازیکنان در حملات جدیت لازم را نداشته باشند. با این حال موقعیت های فوق العاده خوب گلزنی توسط ایلیچیچ، صلاح و سایر بازیکنان از دست رفتند و ایلیچیچ یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا ناکامی های مرد اول این روز های فیورنتینا، در این بازی تکمیل شود. بادلی و لاتزاری نیز به جای ماتی و والرو به میدان رفتند ولی اتفاق خاصی رخ نداد.

به هر صورت با این شکست، پرونده ویولا در رقابت های این فصل لیگ اروپا نیز بسته شد اما با وجود اینکه فیورنتینا شکست سنگینی در این دو بازی متحمل شد ولی رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، نتیجه خوبی برای باشگاه خواهد بود. بدین ترتیب تنها 3 بازی در سری آ در این فصل برای تیم باقی مانده تا این فصل نیز به پایان برسد. بازی بعدی در فلورانس و در برابر تیم انتهای جدولی پارما خواهد بود. نبردی که برای ثبیت رتبه تیم در مکان پنجم جدول و صعود به رقابت های اروپایی فصل آینده بسیار حائز اهمیت می باشد.

برچسب‌ها: فیورنتینا لیگ اروپا سویا نیمه نهایی لیگ اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

25 0

226 Persepolisi1394/02/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi