خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

گزینه های یوونتوس

گزینه های یوونتوس
یوونتوس در تلاش است که در فصل نقل و انتقالات تابستان یک هافبک وسط سطح بالا را به تیم اضافه کند، اسکار و اکسل ویتسل اصلی ترین گزینه های بانوی پیر هستند.

بر اساس گزارشات امروز صبح روزنامه توتو اسپورت، یووه علاقه زیادی به جذب اسکار برزیلی دارد و در بازی دوستانه بین برزیل و فرانسه نیز یکی از کارشناسان خود را برای بررسی بازی هافبک 23 چلسی به ورزشگاه فرستاده است.

اسکار در حال حاضر چندان در تیم مورینیو جای مستحکم و مناسبی ندارد و خروج او از استمفورد بریج در تابستان متحمل به نظر میرسد. اما با این وجود مبلغ انتقال این بازیکن احتمالا کار یووه را سخت تر میکند.

دیگر گزینه بیانکونری، اکسل ویتسل بلژیکی، هافبک وسط تیم زنیت روسیه است. سران زنیت چندی پیش قیمت این بازیکن را 40 میلیون یورو اعلام کردند اما یووه قصد دارد با 20 میلیون یورو ویتسل 26 ساله را به تورین منتقل کند.

برچسب‌ها: یووه نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

111 کوروش کبیر1394/01/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi