خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,277

یوونتوس هم وارد رقابت با بایرن شد.آخرین اخبار از انتقال رویس

یوونتوس هم وارد رقابت با بایرن شد.آخرین اخبار از انتقال رویس
به گفته رسانه های معتبر ایتالیایی باشگاه یوونتوس هم اعلام کرده است برای تصاحب مارکو رویس در فصل تابستان تلاش خواهد نبود .باشگاه بزرگ ایتالیایی اخرین مشتری ستاره این روزهای فوتبال آلمان می باشد.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ شبکه اسکای اسپورت و روزنامه توتو اسپورت به طور جدا گانهای اعلام نمودند انیلی مالک ثروتمند باشگاه یوونتوس امادگی خود برای رقابت با باشگاه بایرن مونیخ در فصل تابستان اعلام نموده و مارونا مدیر ورزشی این باشگاه در اینده نزدیک برای گفتگو با مدیران دورتمند به این شهر سفر خواهد نمود
باشگاه بایرن مونیج جدی ترین مشتری مارکو رویس در فصل تابستان خواهد بود وباشگاه هایی انگلیسی نظیر آرسنال،چلسی، منچستر سیتی و منچستر یونایتد وسه باشگاه سرشناس اسپانیایی یعنی رئال ،بارسا واتلتیکو هم به دنبال خرید این بازیکن می باشد.

یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه دورتمند در مورد اینده مارکو رویس می گوید : "مطمئن باشید که رویس در ژانویه جایی نخواهد رفت و او در در دورتمند باقی می ماند.اطمینان داشته باشید ما (روسای باشگاه دورتمند) زودتر از شما رسانه ها از اینده و تصمیم نهایی مارکو رویس خبر خواهیم داشت."

دیروز خبرگزاریهای المانی از قول واتسکه اعلام نمودند اگر دورتمند نتواند به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل اینده راه پیدا نماید وی مانع خروج مارکو رویس ستاره ملی پوش المانی خود نخواهند شد و او میتواند در صورت خواست قلبی و تصمیم نهایی خود باشگاه زنبورها را ترک نماید.

برچسب‌ها: مارکو رویس یووه نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 2

295 لامسب1393/08/12

تیزپا2020: دروازه بان فروشی و مهاجم خارجی 12 الماس ماکس ارزون گفتم اشانتیونم میبدم

13 آبان (00:31)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi