خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

نگاهی به نقل و انتقالات چندفصل اخیر یووه

نگاهی به نقل و انتقالات چندفصل اخیر یووه
مطمئنا جذب بازیکنان موثر و رفع مشکلات تیم در پست های مختلف بزرگترین نگرانی هواداران همه تیم ها در فصل نقل و انتقالات است و مدیران باشگاه ها تلاش دارند تا با نظر سرمربی و با توجه به شرایط باشگاه در فرصت های پیش آمده برای تقویت تیم خود و حضور پرقدرت تر در ادامه فصل ، اقدام به خرید بازیکن کنند .

در این بین اما هواداران یووه انتقادهای زیادی در مورد جذب بازیکن در نقل و انتقالات داشته اند و بسیاری معتقد هستند که مدیران بیانکونری بر روی برخی بازیکنان بی دلیل سرمایه گذاری می کنند و برخی بازیکنان را که موثر هستند با نپرداختن پول به راحتی از دست می دهند .

" روزنامه توتواسپورت " آمار و تحلیلی کوتاه از ترانسفرهای یووه در چند فصل اخیر را مرور کرده است :

" یووه در 5 سال حضور ِ تیم مدیریتی فعلی مجموعاً 383 میلیون یورو برای خریدها هزینه کرده است و درآمد باشگاه از فروش 180 میلیون یورو بوده .

گرانترین خریدهای ناموفق یووه کراسیچ، مارتینز و ایزلا بودند که برای خرید این بازیکنان مجموعاً 41 میلیون یورو هزینه شد و خریدهای موفق یوونتوس هم بارتزالی ، پیرلو ، پوگبا و توز بودند که سرجمع مبلغی در حدود 21 میلیون یورو هزینه شده است .

هواداران یووه در این پنج سال همیشه بین کیفیت و قیمت تناسبی ندیده اند ; ویدال با 10 میلیون + 2 میلیون بونس ، پوگبا بصورت آزاد ، بارتزالی با 300 هزار یورو جذب شدند در حالی که 12 میلیون یورو برای مارتینز و 14 میلیون یورو برای بازیکن بی کیفیتی مانند ایزلا پرداخت شده است .

البته یووه 60 بازیکن جوان در اختیار دارد که بصورتی مالکیت این بازیکنان در دست باشگاه است . با این حال بیانکونری در دوره ی این تیم مدیریتی 36 خرید داشته است که تقریبا می توان گفت که یک سوم از آن ها نا امید کننده بودند ! "

برچسب‌ها: نقل و انتقالات یووه هواداران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

208 یوونتوس عطا1393/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi