خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

تلاش دوباره برای اسنایدر

تلاش دوباره برای اسنایدر
به گزارش juventus.ir - قهرمان سه دوره اخیر سری آ باری دیگر سعی در جذب بازی ساز هلندی تیم گالاتاسرای ترکیه دارد، این بار در ازای اوگبونا.

وسلی اسنایدر، ستاره خط میانی تیم ملی هلند و بازیکن سابق اینتر، در ژانویه 2013 در حالی که از چندین باشگاه مطرح اروپایی پیشنهاد های متعددی داشت تصمیم گرفت به گالاتسرای برود و حالا گفته می شود که در تابستان پیش رو این تیم را ترک می کند.

گزارشات در ایتالیا خبر می دهند که یوونتوس می خواهد از آنجلو اوگبونا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال اسنایدر به تورین استفاده کنده، البته با توجه به این که اسنایدر اکنون 30 ساله است به نظر نمی رسد سران یووه پیشنهاد چندان بالایی به گالا ارائه دهند.

علاوه بر این ها چندی پیش اعلام شده بود که مبلغ جدایی اسنایدر از گالا 20 میلیون یورو است اما بیانکونری حاضر نیست بیشتر از 10 میلیون یورو بابت او پرداخت کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برچسب‌ها: یوونتوس یووه نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

180 هیت اف سی1394/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi