خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

حسینی: اوایل دی‌ماه تکلیف بازیکنان جدید مشخص می‌شود

حسینی: اوایل دی‌ماه تکلیف بازیکنان جدید مشخص می‌شود
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تا اوایل دی‌ماه بازیکنان جدید را جذب می‌کنیم و تیم‌مان را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌بندیم.

سیدهاشم حسینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان در خصوص آخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه اظهار داشت: با مدیربرنامه چند بازیکن صحبت کرده‌ایم و بنا شده تا در صورت جدایی آن‌ها از تیم‌شان و دریافت رضایت‌نامه برای تکمیل برخی نقاط ضعف در پست‌های مختلف آن‌ها را جذب کنیم. وی افزود: می‌توانم بگویم ظرف چند روز آینده خبرهای خوشی در راه است و انشاءا... تا اوایل دی‌ماه تیم‌مان را برای ادامه راه لیگ برتر می‌بندیم.

سرپرست پدیده در پاسخ به این سوال که تکلیف رضا عنایتی چه شد، خاطرنشان کرد: ما به رضا عنایتی و حضورش در پدیده علاقه‌مند هستیم اما اگر خودش دوست داشته باشد به خواسته دلش که خداحافظی با پیراهن استقلال از دنیای فوتبال است، برسد ما وظیفه خود می‌دانیم به او کمک کنیم. وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم حتی اگر رضا به استقلال هم برود باز یک روز به عنوان مربی یا دستیار به فوتبال مشهد برمی‌گردد. به هر حال الان هنوز رضا عنایتی بازیکن ماست و از این بابت خوشحالیم.

حسینی در خصوص اردوی نیم فصل تیم فوتبال پدیده اذعان داشت: می‌خواستیم اردوی خوبی را در امارات داشته باشیم و تمامی زمینه‌ها هم فراهم شده بود اما با توجه به زمان برگزاری تورنمنت 4 جانبه در تاریخ 19 دی‌ماه کمی برنامه‌ها عوض شد و تیم از دهم دی‌ماه به مدت 8 روز در جزیره کیش اردو خواهد زد. وی افزود: از آن‌جا که امکانات مجموعه بزرگ پدیده در جزیره کیش بسیار عالی است مرزبان هم با این اردو موافقت کرده است.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این تورنمنت 4 جانبه که احتمالا با نام «جام شهدا» برگزار می‌شود، اظهار داشت: این تورنمنت به همت بنیاد شهید برگزار می‌شود و از میان تیم‌های سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی 3 تیم به همراه پدیده در مشهد با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان خاطرنشان کرد: مرزبان و هسلر هم با توجه به تغییر برنامه اردو احتمالا از دهم دی‌ماه در جزیره کیش به تیم ملحق خواهند شد.

سیدهاشم حسینی در خصوص حضور محمدنژاد مهدی و علی چوپانی از پدیده به ترتیب در تیم ملی فوتبال و تیم ملی امید گفت: به نظر من برای باشگاه جوانی چون پدیده حضور 2 ملی‌پوش در سال اول که با تیم‌ ما، پدیده و شناخته شدند، بسیار ارزشمند است. باعث افتخار است که نژادمهدی و چوپانی مزد زحمات و استمرار در تمرینات‌شان را گرفتند. وی افزود: فکر می‌کنم با شرایطی که تیم‌های پایه ما دارند به زودی بازیکنان بیشتری با تن‌پوش پدیده به تیم‌های ملی کشورمان برسند.

سرپرست پدیده در پایان یادآور شد: تصور می‌کنم باشگاه پدیده با همین روند حرکتی و با توجه به برنامه‌ریزی و سیاستگذاری منطقی و کلان باشگاه در سال‌های آتی می‌تواند شاهد حضور 70 درصد از بازیکنان دست پرورده خود در ترکیب اصلی تیمش باشد.

برچسب‌ها: پدیده حسینی سرپرست عنایتی جام شهدا نژادمهدی چوپانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 0

305 لیورپول کلوپ1393/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi