خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

حسینی: پدیده، فوتبال زیبا را به لیگ برتر دیکته کرد

حسینی: پدیده، فوتبال زیبا را به لیگ برتر دیکته کرد
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان در روزهایی که مردان‌اش در میدان مسابقه نتایج خوبی می‌گیرند و مقابل بزرگان فوتبال ایران بزرگی می‌کنند در گفت وگویی تفضیلی از شرایط تیم می‌گوید. از روزهای شکل‌گیری تیم تا امروز که پدیده، بی‌تردید پدیده لیگ برتر چهاردهم است. هاشم حسینی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان گفت: ابتدای فصل برای جذب برخی بازیکنان مقاومت‌هایی صورت می‌گرفت و حرف و حدیث‌هایی مطرح بود اما خوشبختانه با انتخاب‌های آگاهانه کادر فنی امروز شاهد این هستیم که تیم یکدست و خوبی را دور هم جمع کرده‌ایم. ما در بخش بازیکنان خارجی هم 3 بازیکن باکیفیت در اختیار داریم که فکر می‌کنم انتخاب خوب آن‌ها ناشی از شناختی بود که مرزبان، سرمربی تیم روی آن‌ها داشت و همین مسئله سبب شد تا بازیکنان خارجی خوبی به تیم اضافه شوند. وی افزود: حقیقت آن است که خود من تا قبل از اردوی کیش زیاد به تیم امیدوار نبودم اما وقتی بعد از اردوی کیش روند رو به رشد خوب تیم را دیدم در کنفرانس مطبوعاتی هم به رسانه‌ها گفتم که امسال از پدیده فوتبال خوبی را در لیگ برتر شاهد خواهیم بود. حسینی خاطرنشان کرد: اینکه تیم‌های دیگر در لیگ برتر همه به نمایش زیبای بازیکنان ما در میدان اذعان می‌کنند، خیلی خوب است فارغ از هرگونه نتیجه گیری که به دست می‌آید.

"شخصیت لیگ برتری تیم ما کاذب نیست"
سرپرست پدیده خراسان در ادامه به روند رو به رشدی که تیم در پیش گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: باشگاه ما جوان است و با صبر و حوصله و همکاری همه عوامل مجموعه تیم خیلی زود مسیر درست خود را پیدا کرد و امروز ما بعد از گذشت 6 هفته می‌بینیم پدیده شخصیت لیگ برتری پیدا کرده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا این روند با یک شکست دچار اخلال نمی‌شود، گفت: به نظر من با یک باخت، دو باخت اتفاقی نمی‌افتد. درست است مجموعه زمان کوتاهی است که شکل گرفته است اما کسانی که در این مجموعه کار می‌کنند همه سالیان سال است در عرصه ورزش هستند و با یکی دو موج اسیر احساسات نمی‌شوند و مشکلی پیش نمی‌آید. وی تاکید کرد: این شخصیتی که امروز تیم پدیده پیدا کرده است، کاذب نیست. امروز ما می‌بینیم بچه‌های ما با جان و دل تا آخرین لحظه مسابقه می‌جنگند. فوتبال همیشه دستخوش لحظه‌ها بوده است اما یقین بدانید مجموعه ما اسیر لحظه‌ها نمی‌شوند.

"آن‌قدر بلد فوتبال هستیم که به سراغ بازیکنان تیم‌های دیگر نرویم"
هاشم حسینی در مواجهه با سوالی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره باشگاه با مهدی رحمتی گفت: به شایعات اهمیتی نمی‌دهیم. حقیقت آن است که این شایعات از آن‌جا نشات می‌گیرد که تیم در مسیر رشد است و هیچ علاقه‌ای نداریم که به این شایعات بپردازیم. وی افزود: مهدی رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و برای او احترام قائلیم اما آن‌قدر بلد فوتبال هستیم که در این مقطع از فصل به سراغ بازیکنان تیم‌های حریف نرویم. سرپرست پدیده خراسان در پاسخ به این سوال که بعد از منتفی شدن پروسه جذب دروازه‌بان ازبکستانی، آیا به سراغ دروازه‌بان دیگری می‌روید، اذعان داشت: ما همیشه آماده هستیم تا با اعلام نیاز کادر فنی برای وضعیت مطلوب آن‌ها فکری بکنیم. این را باید کادر فنی از ما بخواهد. ما در حال حاضر سه دروازه‌بان خوب داریم. مجتبی روشنگر که عملکردش معلوم است، علی‌‍رضا حیدری دروازه‌بان دوم ما هم در بازی با تراکتورسازی نشان داد که بازیکن باروحیه و پویایی است و خیال ما را بابت دروازه راحت کرد. حتی دروازه‌بان سوم ما هم در حال رشد است. حسینی تاکید کرد: به هر حال در فصل نقل و انتقالات یک تیم پشت کادر فنی آماده است تا در صورت اعلام نیاز از سوی کادر فنی بهترین تصمیم را بگیرد.

"به شعور فوتبالی مردم خراسان تبریک می‌گویم"
«به شعور فوتبالی مردم خراسان تبریک می‌گویم.» هاشم حسینی، سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان ضمن بیان این جمله تصریح کرد: امسال هواداران فوتبال در خراسان نشان دادند که چقدر شعور فوتبالی بالایی دارند. با وجود اینکه تیم پدیده مدت کوتاهی است که تشکیل شده است اما هواداران خراسانی وقتی کیفیت کاری تیم را دیدند به استادیوم آمدند و تیم را حمایت کردند، این نشان‌دهنده شعور فوتبالی بالای مردم خراسان است. وی خاطرنشان کرد: باید به مجموعه پدیده هم یک تبریک ویژه بگویم که باز هم رکوردی دیگر را به ثبت رساند. این‌که در مدت کوتاهی تیم فوتبال پدیده این‌قدر تماشاچی پیدا کرده است رکورد جدید مجموعه پدیده در محبوب کردن تیمش بوده است.

"هر بازی برای ما سنگین است"
هاشم حسینی در خصوص بازی دشوار پدیده مقابل استقلال خوزستان گفت: برای ما هر بازی سنگین است و برای هر بازی برنامه ویژه‌ای داریم. وی افزود: نگاهی هم به جدول و این مسائل نداریم. با تمام توان به میدان می‌رویم تا با ارائه یک فوتبال زیبا نتیجه مطلوب را هم بگیریم. حسینی با اشاره به وضعیت مصدومان و محرومان تیم اظهار داشت: خوشبختانه به غیر از امرایی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد بازیکن مصدوم و محروم دیگری نداریم. سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان گفت: می‌خواهیم بعد از این‌که از استادیوم اهواز بیرون آمدیم مردم خوب خوزستان هم فوتبال زیبای پدیده را تحسین کنند.

برچسب‌ها: پدیده حسینی سرپرست خراسان رحمتی استقلال خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

235 لک لکهای آنفیلد1393/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi