خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
سرپرست
24

سرپرست و کمک سرپرست استقلال مشخص شدند

0 0

استقلال   1399/12/18

با حکم احمد مددی مدیرعامل استقلال، نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.همچنین با حکم مددی، فرزاد مجیدی به عنوان کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال منصوب شد.پیش از این پرویز مظلومی سرپرست بود. آبی‌پوشان روز پنجشنبه در جام حذفی میهمان تیم پیکان تهران هستند.

پرویز مظلومی، سرپرست جدید استقلال

0 0

استقلال   1399/07/18

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال و حضور اعضای جدید کادرفنی، تمرینات آبی ها نیز امروز شروع شد تا بازیکنان خود را برای لیگ بیستم آماده کنند.در تمرین امروز پرویز مظلومی سرمربی سابق و پیشکسوت استقلال هم حضور داشت. مظلومی گزینه نهایی باشگاه استقلال برای پست سرپرستی این تیم است و امروز هم دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و از آنها خواست با تمام وجود برای استقلال کار کنند.مظلومی سال ...

سرپرست باشگاه پرسپولیس از قطر بازگشت

1 0

پرسپولیس   1399/07/07

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس که برای تماشای دیدار این تیم مقابل السد در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کرده بود، امروز (دوشنبه) به کشور بازگشت.تیم پرسپولیس شب گذشته با نتیجه یک بر صفر السد را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

باشگاه پرسپولیس: رسول‌پناه به کرونا مبتلا نشده است

6 0

پرسپولیس   1399/04/02

تهران- ایرنا- باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد که خبر ابتلای سرپرست این باشگاه به ویروس کرونا صحت ندارد.«مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر نشد. همین موضوع موجب شد تا برخی شایعات مبنی بر ابتلای سرپرست باشگاه پرسپولیس به ویروس کرونا به گوش برسد موضوعی که با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.در همین راستا باشگاه پرسپولیس نوشت: «برخلاف برخی از اخبار منتشر شده، «مهدی رسول‌پناه» ...

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: من سرپرست پرسپولیس هستم

8 0

پرسپولیس   1398/12/21

مهدی رسول پناه گفت: آقای انصاریفرد باید در جلسه هیات مدیره و بعد از تعیین تکلیف موارد مالی و تعهدات مدت مسئولیت خود استعفایش را مطرح کند اما فعلا من سرپرست باشگاه هستم!به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رسول پناه رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: در مدت مسئولیت آقای انصاری فرد تعهدات مالی زیادی ایجاد شده و منتظر هستیم ایشان با حضور در جلسه هیات مدیره درباره عملکرد چند ماهه و میزان تعهدات مالی و سایر موارد مربوط به ...

داماد حجازی سرپرست استقلال شد

3 0

استقلال   1398/10/23

مسئولان باشگاه استقلال با درخواست فرهاد مجیدی و بررسی شرایط سعید رمضانی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال انتخاب کردند. وی به جای ستار همدانی که از سمت خود استعفا کرده کار خود را آغاز خواهد کرد.همچنین ستار همدانی بعد از استعفا از سرپرستی این تیم به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شد.این نفرات از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi