خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

حسینی: در کیش توان روحی تیم‌مان را بالا بردیم

حسینی: در کیش توان روحی تیم‌مان را بالا بردیم
سرپرست تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: همدلی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اردوی کیش برای تیم ما بود.

سیدهاشم حسینی، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در کیش سپری کردیم و می‌توانم بگویم همه چیز در کیش عالی بود. وی افزود: بچه‌ها در این اردو دوباره به روز اول و اردوی اولی که در ابتدای فصل در کیش داشتیم برگشتند و همدلی و همسویی برای مبارزه دوباره میان بچه‌هایمان جاری شد.

حسینی تاکید کرد: در ادوی کیش توانستیم توان روحی تیم‌مان را بالا ببریم. یک تیم زمانی تیم می‌شود که همه برای هم باشند، آن‌وقت کسی به کمبودها فکر نمی‌کند و همه با هم برای یک هدف بزرگ که موفقیت است تلاش می‌کنند.

سرپرست پدیده در خصوص این‌که در اردوی کیش یک بازیکن استرالیایی با تیم تمرین می‌کرد، اذعان داشت: یک مهاجم کاذب از استرالیا در اردوی کیش با ما تمرین کرد که قرار شد بعد از اردو مرزبان، سرمربی تیم در مورد او نظر نهایی خود را بدهد که چنان‌چه مدنظر کادر فنی بود، این بازیکن به عنوان سهمیه بازیکن آسیایی به تیم اضافه شود.

حسینی در پایان در خصوص بازی حساس روز جمعه تیمش در چهارچوب جام حذفی مقابل خونه به خونه بابل گفت: تیم بابلی تیم بسیار خوبی است که توانسته در بازی نخستش در جام حذفی حریفش را 11 بر صفر شکست دهد. معتقدم بازی دشواری روز جمعه پیش رو داریم و باید با توان واقعی تیم‌مان وارد میدان شویم و از همین اول جام حذفی را جدی بگیریم.

برچسب‌ها: پدیده سرپرست حسینی کیش استرالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

217 لیورپول کلوپ1393/07/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi