خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

حقیقی: یک میلیارد بدهند تا بمانم!

حقیقی: یک میلیارد بدهند تا بمانم!
رضا حقیقی هافبک تدافعی و مشهدی پرسپولیس قصد جدایی از این تیم را دارد و می‌خواهد هر طور شده رضایتنامه‌‌اش را از پرسپولیس بگیرد. با او دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.
گفته بودي مي‌خواهي جدا شوي، اتفاق تازه‌اي در اين مورد رخ نداد؟
من يك بحث تيمي دارم و يك بحث شخصي. در بحث تيمي، پرسپوليس تا به حال كه خوب كار نكرده، از اين به بعد هم چون 2، 3 نفر از تيم ما مي‌روند، پرسپوليس ضعيف‌تر مي‌شود. شرايط خيلي سخت است. ما بايد به آسيا مي‌رفتيم ولي ببينيد چه اتفاقي افتاده كه فصل قبل نسبت به امسال كه آسيايي هستيم، ضعيف‌تريم.

بحث شخصي‌ات چيست؟
4 ماه است كه با سياسي در تماسم و او مدام مي‌گويد پولم را مي‌دهد اما كدام پول؟ هر روز اتفاقات جديدي مي‌افتاد. چه كسي فكرش را مي‌كرد سياسي را ببرند زندان؟ يك مسئله ديگر وجود دارد! اول فصل به من گفتند قراردادت را تمديد كن و به ما تخفيف بده تا طلب فصل قبل را يكجا بگيري و 30 درصد هم از قرارداد امسال را به تو بدهيم. من هم گول خوردم و اين كار را انجام دادم ولي هيچ پولي دريافت نكردم.

الان از پرسپوليس طلبكاري؟
هنوز 650 ميليون از سال قبل طلب دارم. 320 ميليون هم ماليات برايم بريده‌اند كه جريمه هم به آن اضافه شده است. هم ممنوع‌الخروج هستم و هم حكم توقيف اموالم را گرفته‌اند آن هم به خاطر پولي كه باشگاه بايد مي‌داد. با 30 درصد قرارداد امسال، مي‌شود تقريباً يك ميليارد تومان. هر كسي جاي من باشد از پرسپوليس مي‌رود. ديگر اينجا براي من به اين دو دليل شخصي و تيمي كه گفتم، جاي كار كردن نيست. هم به نفع من است كه بروم و هم باشگاه. اميدوارم خيلي زود رضايتنامه‌ام را بدهند.

به كدام تيم مي‌روي؟
همين حالا 7، 8 تيم داخلي و يك تيم خارجي مرا مي‌خواهند.

نام نمي‌بري؟
نه دروغ نمي‌گويم، به خدا مرا تيم‌هاي زيادي مي‌خواهند، به خصوص كه در جام‌جهاني‌ بازي كرده‌ام و باتجربه‌ام. مگر استقلال مرا نمي‌خواست؟ همه تيم‌ها به دنبالم هستند.

با اين حساب تحت هيچ شرايطي در پرسپوليس نمي‌ماني؟
فقط يك شرط دارد، اينكه پرسپوليس به من يك ميليارد تومان بدهد. آنها اينقدر پول مي‌دهند؟ نه ديگر! ندارند كه بدهند. به همين علت مي‌گويم بهتر است بروم اما چون پرسپوليس خانه من است، يك روز برمي‌گردم.

برچسب‌ها: رضا حقیقی پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

136 30

592 هت ریگ1393/09/26

لیونل امانی: بی غیرت به رهبری فرد هم تازه فحش میده

9 دی (20:01)


کلماکره: برو گم شو عزیزم

28 آذر (15:16)


ده پیاله: برو بابا بازیکن پولکی نمی خوایم یه ذره غیرت ندارین شماها.همون بهتر که بری

28 آذر (00:25)


پیشرو0098: پولاد داودی از تیمم مفت مفت تو لیست فروش.

27 آذر (10:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi