خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

حقيقي: لطفا بدهي مالياتي‌ام را بپردازيد

حقيقي: لطفا بدهي مالياتي‌ام را بپردازيد
هافبک دفاعي پرسپوليس بعد از ديدار با فولاد به تمرينات گروهي تيمش اضافه خواهد شد.
به گزارش "مستر90" رضا حقیقی که بعد از مصدومیت در دیدار با استقلال از تمرینات گروهی تیمش دور است ابراز امیدواری کرد از هفته آینده بتواند در تمرینات تیمش شرکت کند. هافبک دفاعی پرسپولیس که این روزها علاوه بر دغدغه مصدومیت با بدهی سنگین مالیاتی هم روبرو است از مسوولان تیمش درخواست کرد هرچه سریعتر این مشکل او را حل کنند.

حقیقی درباره شرایط بدنی‌اش به "مستر90" گفت: مشکلی ندارم و با پیگیری تمریناتم به دنبال این هستم تا از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه شوم و البته با نظر کادرفنی مشکلی از این بابت ندارم. خیلی ناراحتم که در این مقطع که پرسپولیس از نظر نیرو با مشکل مواجه است نمی‌توانم کمکی کنم و امیدوارم روند نتیجه‌گیری‌مان به گونه‌ای باشد که بتوانیم با شرایط خوبی به تعطیلات برویم.

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد حذف تیمش از جام حذفی هم گفت: واقعا اتفاق تلخی برای ما و هواداران پرسپولیس بود و ما کاملا شایسته رسیدن به قهرمانی این جام بودیم.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی راحت برتری‌مان مقابل ذوب را از دست دادیم و علیرغم بازی خوب نتیجه را واگذار کردیم.

حقیقی با انتقاد از عملکرد داور این دیدار گفت: گل بدی خوردیم و البته به نظرم داور این دیدار با اخراج اومانا اشتباه بزرگی کرد. هیچ داوری در آن صحنه اومانا را اخراج نمی‌کرد و این تصمیم اشتباه باعث از بین رفتن تمرکز تیم و در نهایت شکست 10 نفره ما شد. بهرحال باید در بازی‌های آینده با اقتدار بیشتری به میدان برویم و در لیگ و آسیا جبران کنیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره بدهی مالیاتی 300 میلیونی‌اش نیز گفت: قرار بود باشگاه این مبلغ را بپردازد. البته این مبلغ مالیاتم نبود و به دلیل عدم پرداخت و جریمه‌ای که به آن تعلق گرفته چنین رقمی شده است. از مسوولان باشگاه درخواست می‌کنم لطف کنند و این مشکل را حل کنند تا مشکل خروجی‌ام حل شود.

حقیقی در ادامه اعلام کرد هیچ‌وقت پرسپولیس را به مقصد تیم ایرانی دیگر ترک نخواهد کرد: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم؛ در ایران جز پرسپولیس پیراهن تیم دیگری را برتن نخواهم کرد. از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم اما در صورتی پرسپولیس را ترک خواهم کرد که به تیمی خارجی منتقل شوم.

حقیقی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد تیم خوبی در چند فصل اخیر داشته و در این فصل هم تیم خوبی بوده و می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود. پرسپولیس در حال حاضر نیاز به این دارد که از نظر روحی و روانی تقویت شود و مطمئنا کادرفنی و شخص درخشان بیشتر از همه به این مساله واقف است و روحیه تیم را پیش از دیدار برابر با فولاد تقویت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: باید با فراموش کردن نتیجه دو بازی اخیرمان به دنبال این باشیم که نیم فصل دوم را قوی‌تر دنبال کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

برچسب‌ها: رضا حقیقی پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 3

210 علیرضا0091393/09/17

ارتش رئال قم: تمامی بازیکنانم فروشی ازقدرت ۳۰۰تابه بالا۲۰۰هزارسکه

27 آذر (17:16)


کلماکره: والا اینا زندگی میکنن من تمام پولمو میدم ش میخرم بعد 8282 همشو میبره.7681...0933

18 آذر (01:34)


نامرئی2014: والریو سیمونی در لیست فروش بالای 1000

17 آذر (16:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi