خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

رهبری‌فرد به خاطر پول از پرسپولیس نرفت!

رهبری‌فرد به خاطر پول از پرسپولیس نرفت!
رضا حقیقی گفته بهروز رهبری‌فرد رزومه جام جهانی ندارد که درباره من حرف بزند و رهبری‌فرد در زمان حضور در پاس، پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی به پرسپولیس، جلوی جایگاه 36 شادی کرده.
1- بهروز رهبري‌فرد هر حرفي زده و هر چيزي كه گفته، به هر حال پيشكسوت پرسپوليس محسوب مي‌شود و احترامش براي جوانان واجب است.

2- برخلاف تصورات هافبك كنوني پديده بايد يادآور شويم بهروز رهبري‌فرد 10 سال متوالي و در يك سطح قابل قبول براي پرسپوليس بازي كرد. آيا رضا حقيقي طي دو سال بازي در پرسپوليس در يك سطح بوده است؟

3- رضا حقيقي كلاهش را قاضي كند و ببيند به عنوان يك هافبك طي دو سال بازي در پرسپوليس چه آماري به جاي گذاشته است؟ او توانسته چند گل براي سرخپوشان بزند؟ اگر از يك هافبك دفاعي توقعي براي گلزني نمي‌رود، پس چطور رهبري‌فرد با وجود بازي در خط دفاعي آمار خوبي از لحاظ گلزني در پرسپوليس از خود به جاي گذاشت.

4- جناب رضا حقيقي كمي با خودش خلوت كند و ببيند چند پنالتي حساس از جمله فينال جام حذفي برابر سپاهان، براي پرسپوليس خراب كرده است؟ اين هافبك گرامي هيچ مي‌داند زماني رهبري‌فرد كاپيتان و بهترين پنالتي‌زن پرسپوليس بوده است؟

5- صعود در جام جهاني افتخار بزرگي است اما با 2 دقيقه بازي در جام جهاني برزيل بايد به زمين و زمان فخر فروخت؟

6- درباره ادعاي رضا حقيقي مبني بر خوشحالي رهبري‌فرد پس از گشودن دروازه پرسپوليس نيز يادآوري اين نكته ضروري است كه بهروز رهبري‌فرد به هيچ عنوان بعد از گلزني به تيم سابقش شادي نكرد و حتي از سوي تماشاگران پرسپوليس تشويق شد. بهتر است رضا حقيقي به خود زحمت بدهد و يك بار ديگر فيلم بازي پاس و پرسپوليس را تماشا كند!

7- و بالاخره اينكه بهروز رهبري‌فرد هرگز به خاطر پول پرسپوليس را ترك نكرد و رضا حقيقي خودش بگويد دليل ترك سرخپوشان آن هم در نيم‌فصل پول بوده است يا نه؟!

توضيح ضروري: نوشتن اين مطلب به هيچ عنوان به معناي دفاع مطلق از بهروز رهبري‌فرد نيست و به طور حتم اين پيشكسوت پرسپوليس نيز ايراداتي دارد. به عبارت بهتر حرمت امامزاده با متولي آن است و بهروز رهبري‌فرد يا هر پيشكسوت ديگري هم بايد احترامش را اول خودش حفظ كند اما به رغم اين موضوع معتقديم فوتباليست‌هاي جوان اين مرز و بوم و البته رضا حقيقي بايد كمي به خودشان بيايند. باور بفرماييد همين حقيقي اگر در جواب رهبري‌فرد حرفي نمي‌زد و او را بزرگ و پيشكسوت خود مي‌خواند، شك نكنيد كاپيتان سابق پرسپوليس شرمنده شده و ديگر عليه اين هافبك جوان مصاحبه نمي‌كرد اما ...

برچسب‌ها: بهروز رهبری فرد رضا حقیقی پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

40 5

473 هت ریگ1393/10/09

قرمزتر از قرمز: رهبری فرد یعنی تعصب

10 دی (14:05)


ارتش سرخ6666: ارژنگ هومن مهاجم قدرت468 سن 28 تعداد بازی 104 دارای نشان برنزی گلزنی در لیست فروش

10 دی (08:31)


دشنه: رهبری فرد ازبهترینای تاریخ باشگاست خیلیم باتعصب خدا این حقیقی چطورشده فوتبالیست

9 دی (21:04)


ماکسیم 1: این چه حرفیه . مگه دلیل جدایی نکونام و آندو از استقلال مسائل مالی نبود شان پیشکسوت بیشتر از این حرفاست که بیاد با یک بازیکن دهن به

9 دی (20:14)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi