خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

رضا حقيقي: مطمئن باشيد آبروريزي نمي‌کنيم

رضا حقيقي: مطمئن باشيد آبروريزي نمي‌کنيم
هافبک دفاعي پرسپوليس که مقابل راه‌آهن يکي از بازيکنان تاثيرگذار پرسپوليس بود در گفت و گو با "مستر90" درباره شرايط تيم بعد از اين برد روحيه‌بخش حرف زد. حقيقي در مورد دو بر يک تيمش مقابل راه آهن گفت: خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم اين بازي را با برد به پايان برسانيم. ما بازي را خوب شروع کرديم، خوب ادامه داديم و در نهايت هم به خوب به پايان رسانديم.

وي ادامه داد: موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که اگر به ثمر مي‌رسيد نتيجه پرگل‌تري هم رقم مي‌خورد اما مهم 3 امتياز بازي بود که خوشبختانه نصيب ما شد.

هافبک دفاعي پرسپوليس با حايز اهميت دانستن اين نتيجه براي بالا رفتن روحيه بازيکنان گفت: اين برد خيلي به ما در ادامه مسابقات کمک مي کند. فشار رواني زيادي روي تيم قرار دارد و اين برد شرايط را براي ما متعادل‌تر کرد. اعتقاد دارم از اين به بعد کار راحتي‌تري خواهيم داشت و با روحيه و تمرکز بيشتري به مصاف رقبا خواهيم رفت. بازي بعدي‌مان با استقلال خوزستان است. به هيچ وجه آنها را دست کم نمي‌گيريم اما نهايت تلاش‌مان اين است که با برتري مقابل آنها روند صعودي‌مان را ادامه دهيم.

حقيقي ادامه داد: دلايل زيادي داشت که در اين بازي راحت‌تر بازي کردم. شايد مهم‌ترين آنها حضور کارلوس کي‌روش در استاديوم بود. آقاي درخشان هم در طول هفته خيلي با من صحبت کرد تا اينطور نسبت به بازي‌هاي قبلي بهتر عمل کنم. نظرم اين است که فوتبال بيش از همه چيز به مسائل روحي و رواني مربوط است و اين مسائل باعث افزايش اعتماد به نفسم شد.

حقيقي که از تمديد قرارداد کارلوس کي‌روش خوشحال است، ادامه داد: اين يکي از بهترين تصميماتي‌ بود که در اين مقطع مي‌توانستيم بگيريم و از آن واقعا خوشحالم. کي‌روش بهترين انتخاب بود و خوشحالم که 4 سال ديگر هم سکان تيم ملي به ايشان سپرده شده است.

وي در ادامه گفت: ما الان مي‌توانيم چيزي که کاشته ايم را برداشت کنيم و نه تنها من بلکه هم بابت اين انتخاب خوشحال‌ هستند و اميدوارم در ادامه مسابقات جام ملت‌ها و جام جهاني روسيه به همراه ايشان موفق شويم.

حقيقي در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌توان به پرسپوليس فعلي اميدوار بود يا باز هم در ادامه شاهد نتايج سينوسي‌شان هستيم اينطور توضيح داد: در نظر داشته باشيد که بدشانسي‌ها و اتفاقات زيادي در اين نتايج دخيل بوده است. مصدوميت رضا نوروزي و دغاغله و محروميت پيام صادقيان خيلي به تيم ضربه زد و بدبياري‌هاي ديگر هم دست به دست هم داد تا نتوانيم پرسپوليس واقعي باشيم اما ان‌شاءالله در ادامه بهتر مي‌شويم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که اين پرسپوليس به گواه فوتبال دوستان، با اين شرايط در آسيا مايه آبروريزي خواهد شد موضع شديدي گرفت و گفت: هواداران مطمئن باشند اينطور نيست. خودم هم بارها در مواجه با آنها با اين حرف‌ها روبرو شده‌ام. اما مطمئن باشند بهترين نتايج را در بين تيم‌هاي ايراني خواهيم گرفت. مگر در اين سال‌ها تيم‌هايي که به آسيا رفته‌اند چه گلي به سر فوتبال ايران زده‌اند؟ ما هرچه که باشيم اسم‌ تيم‌مان پرسپوليس است و مثل تيم‌هاي ديگر آبروريزي نخواهيم کرد.

تيم‌هايي که به آسيا رفته‌اند نهايت توانسته‌اند از گروه خود صعود کنند اما شرايط ما بهتر خواهد بود و همانطور که گفتم مثل اين‌ تيم‌ها آبروريزي نخواهيم کرد.

برچسب‌ها: رضا حقیقی پرسپولیس تهران آسیا فوتبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

354 بارسلون و رئال1393/06/30

سربازان اقا: نه ترو خدا ابروریزی کنید.

6 بهمن (14:18)


30 شهریور (14:46)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi