خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,937

مانوئل پیگرینی: بارسا ما را نمی خواست، ماهم نميخواستيم

مانوئل پیگرینی: بارسا ما را نمی خواست، ماهم نميخواستيم
مانوئل پیگرینی، سرمربی تیم منچستر سیتی شب گذشته در پالاس هتل مادرید جایزه آمریکایی های AS را دریافت کرد. او بعد از دریافت این جایزه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
- ممنون که تشریف آوردید و تبریک!

خیلی از شما تشکر می کنم، خوشحالم که اینجا در کنار افراد مشهور بسیار زیادی هستم. من به مدت 9 سال در اسپانیا زندگی کرده ام؛ مهمترین سال های زندگی ام، به خصوص در ویارئال. من همیشه لالیگا را دنبال می کنم.

- شما در فوتبال اسپانیا به موفقیت های زیادی دست پیدا کردید و اکنون در حال تکرار آن در انگلیس هستید...

بله. این تجربه متفاوتی است. من زمان زیادی را در اسپانیا سپری کردم، و در سه باشگاه متفاوت حضور داشتم و خاطراتی باور نکردنی به دست آوردم اما این هم مهم است که لیگ دیگری تجربه کنید. من از منچستر سیتی پیشنهادی داشتم و متأسفانه پروژه مالاگا نمی توانست پیشرفت کند. هیچ شک و تردیدی نداشتم چرا که اینجا باشگاهی بزرگ با چشم انداز بزرگ است.

- سال اول خوب بود، با دو عنوان قهرمانی، لیگ برتر و جام حذفی. حالا هدف تیم، علاوه بر لیگ برتر، قهرمانی در چمپیونزلیگ است، که مانند باری اضافی بر دوش مالکان باشگاه می باشد...

فکر نمی کنم این باری اضافی بر دوش آنها باشد، این یک هدف برای آینده است، که البته باشگاه می خواهد روزی به آن دست پیدا کند. این روشی است برای بهتر و بهتر شدن در هر سال، اما به این معنی نیست که لیگ داخلی را رها کنیم، به خصوص لیگ برتر، که برای هواداران انگلیس به اندازه چمپیونزلیگ اهمیت دارد. اما هدف ما قطعاً پیشروی بیشتر در این مسابقات می باشد. ما دو بار به مرحله یک هشتم نهایی رسیده ایم و باید دید این بار می توانیم بیشتر جلو برویم یا نه. در ماه فوریه متوجه خواهیم شد، اما مسلماً هدف برای ما مهم است.

- گروه سختی بود، شما برای صعود به زحمت افتادید، اما حالا آنجا هستید. شاید این کمک کند تا بیشتر جلو بروید...

واقعیت این است که با حضور قهرمان آلمان، انگلیس و روسیه و تیم دوم ایتالیا، گروه سختی بود. ما شروع خوبی نداشتیم، و فکر می کنم بازی هایی بود که ما دچار مشکل شدیم، به خصوص مقابل زسکامسکو، اما در نهایت صعود کردیم.

- حالا بارسا...

خب، این حریف سختی است...

- نه، من می گویم سیتی حریفی سختی برای اسپانیایی ها می باشد...

بازی ها باید در داخل زمین انجام شوند. شاید ما قرعه بارسلونا را نمی خواستیم و بارسا هم ما را نمی خواست، اما قرعه کشی انجام شده است و حالا زمان خوب بازی کردن است.

- نظر شما در مورد آمار و ارقام تیم سابقتان، رئال مادرید، چیست؟

فکر می کنم آنها فوق العاده هستند. نه فقط آمار و ارقام، بلکه نوع بازی کردن آنها نیز فوق العاده است. آنها ترکیب بزرگی دارند که بسیار جاه طلب است. من از روند کاری آنچلوتی بسیار خوشنود هستم، چون او یک مربی با استدلال های خوب است و دیدگاه خوبی از مسائل و سبک فوتبال دارد. ویارئال هم همینطور، که اکنون در لیگ بالا آمده است. من همیشه با لیگ اسپانیا در تماس هستم.

- رئال مادرید آنچلوتی کمی شبیه تیم پیگرینی است... فوتبال خوب، مالکیت توپ، سعی برای بازی کردن...

اگر آنها را مقایسه کنید، این ایده فوتبالی را پیدا خواهید کرد که می خواهند در همه چیز متعادل باشند، توپ را می خواهند، به بازیکنانی با تکنیک ناب نیاز دارند، و شاید از این لحاظ شبیه به هم هستند.

- شما در انگلستان به حدی موفق بوده اید که شما را این مرد جذاب می خوانند...

خب، من سعی می کنم برای مدیریت تیم بر اساس احترام، تعهد، سخت کوشی عمل کنم که برایم امتیازات مهمی هستند. به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که فوتبالم محبوب شود. اینجا در اسپانیا، در ویارئال و مالاگا ارتباط فوق العاده ای با هواداران داشتم. در مادرید، علی رغم مشکلات، 75% حمایت وجود داشت. بنابراین در زمینه مردم خوش شانس بوده ام، و از این رو در آمریکای جنوبی نیز بیش از حد محبوب هستم.

- آگوئرو چطور است؟

او بازیکنی عالی است، و تعادل تیم های دیگر را به هم می ریزد، و در سال های آینده به یکی از بهترین های دنیا تبدیل خواهد شد. ما امیدواریم که او در ابتدای ژانویه زود برگردد، ریکاوری کند.

برچسب‌ها: بارسا من سیتی پیکرینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 1

475 افتخارکاشمر1393/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi