خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,937

پیگرینی: بازیکنانم فکر کردند ۳ امتیاز را گرفته‌اند

پیگرینی: بازیکنانم فکر کردند ۳ امتیاز را گرفته‌اند
من سیتی فنز- مانوئل پلگرینی، سرمربی سیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد دلیل متوقف شدن تیمش در خانه برابر برنلی، سهل‌انگاری شاگردانش و تمام شده دانستن بازی از سوی آنها بوده است.

تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (یکشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی رده نوزدهمی بود و این بازی را که تا دقیقه ۴۷ آن ۲ بر صفر از حریف خود پیش بود، در نهایت ۲ بر ۲ مساوی کرد تا فرصت کاهش فاصله‌اش با چلسی صدرجدولی (به یک امتیاز) را از دست بدهد.

مانول پیگرینی دلیل توقف مردانش را اشتباه آنها برای تمام شده پنداشتن بازی دانست که سبب شده دست از تلاش برای تثبیت پیروزی‌شان بکشند.

وی اظهار داشت: “شاید زمانی که ۲ بر صفر پیش افتاده بودیم، فکر می‌کردیم که بازی تمام شده است. تا زمانی که سوت پایان بازی به صدا درنیامده، بازی هرگز تمام نشده است. ما سرعت بازی‌مان را کاهش دادیم و دیگر با شدتی که در نیمه اول بازی می‌کردیم، کارمان را ادامه ندادیم.”

عملکرد بازیکنان منچسترسیتی در نیمه دوم بازی به طور چشمگیری اُفت کرد که پیگرینی دلیل آن را فشرده بودن برنامه بازی‌های لیگ برتر در کریسمس و فشار فیزیکی دانست که هر ۴۸ ساعت بازی کردن به مردان وی وارد کرده است. بازی آبی‌های شهر منچستر و برنلی در هوایی برفی آن هم دو روز پس از دیدار سخت آنها در خانه وست‌برومویچ در زمینی نامناسب برگزار شد که از همین رو کار آنها را سخت‌تر کرد.

پیگرینی افزود: “کاملاً مشخص است که ما در نیمه دوم نتوانستیم انسجامی را که در نیمه اول بازی داشتیم، در نیمه دوم به نمایش بگذاریم. در نیمه دوم کار برای هر دو تیم سخت‌تر شد به خصوص برای ما که بازی قبلی‌مان در چمن نامناسب ورزشگاه وست‌برومویچ بود. به همین دلیل حفظ سرعت و ریتم بازی برای ما در نیمه دوم سخت بود.”

سرمربی ۶۱ ساله مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: “در فوتبال عوامل بسیاری در ثبت وقوع یک گل تأثیرگذارند. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم. ما ۲ بر صفر جلو بودیم اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم، برنلی با یک گل آفساید به بازی برگشت و پس از آن هم گل دوم را زد. نمی‌گویم که ما بدشانس بوده‌ایم. در نیمه دوم اعتمادبه‌نفس برنلی بیشتر شد و ما نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم. گل اول برای برنلی بسیار مهم بود، چون به آنها این باور را داد که کارشان را ادامه دهند.”

پیگرینی درباره اینکه آیا عملکرد ضعیف برخی از بازیکنانش منجر به این نتیجه شده است، اظهار داشت: “من عملکرد بازیکنانم را به صورت انفرادی تحلیل نمی‌کنم. برنلی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشت اما همان دو گلی را که نیاز داشت، به ثمر رساند. مساوی شدن بازی ما تقصیر یک بازیکن خاص نبود.”

برچسب‌ها: پیکرینی من سیتی برنلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

241 افتخارکاشمر1393/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi