خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

اطمینان سیتی از غلبه بر پاریس در رقابت جذب مسی

اطمینان سیتی از غلبه بر پاریس در رقابت جذب مسی
خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی اطمینان دارد که می‌تواند در راه رقابت برای جذب لیونل مسی در تابستان پیش رو بر پاری سن ژرمن غلبه کرده و این بازیکن را در اختیار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از ابتدای ژانویه وارد شش ماه پایانی قراردادش خواهد شد و می‌تواند مذاکراتش را به صورت رسمی با سایر تیم‌ها آغاز کند. او پیش از این در تابستان گذشته درخواستش برای جدایی از بارسلونا را ارائه کرده بود اما با مخالفت این باشگاه در نهایت به حضورش در این تیم ادامه داد و با توجه به عدم تمدید قرارداد، بسیاری باور دارند که او در سال آینده از این تیم جدا خواهد شد. منچسترسیتی گزینه اول او در تابستان عنوان می‌شد و همچنان به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح است اما حالا به نظر می‌رسد که پاری سن ژرمن نیز به صورت جدی قصد ورود به این رقابت را دارد. با این حال اکسپرس خبر داده که منچسترسیتی اطمینان دارد که در رقابت با پی اس جی برای جذب فوق ستاره آرژانتینی پیروز خواهد شد. باشگاه لیگ برتری معتقد است که حضور پپ گواردیولا در راس کادر فنی به آنها این برتری را خواهد داد که بتوانند مسی را متقاعد کنند تا در فصل آینده مسابقات فوتبال با پیراهن آنها به میدان برود.

برچسب‌ها: مسی بارسا پی اس جی من سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

151 آبی اناری ها3 (ح)1399/09/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi