خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

سیلوا ؛ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

سیلوا ؛ هر اتفاقی ممکن است رخ دهد
اختصاصی بارسا نیوز | فردا شب از ساعت 23:15 بارسلونا در یک بازی سخت و سرنوشت ساز میزبان تیم منچستر سیتی انگلیس است و مصاحبه سیلوا در مورد این بازی را میخوانیم.

ما در ورزشگاه خانگی خود مقابل بارسلونا شکست خوردیم البته ما در آن بازی فرصت های زیادی برای باز کردن دروازه بارسلونا داشتیم اما در اکثر آن ها بد شانس بودیم ما غایب بزرگی به نام توره داشتیم که نبودش در هر بازی روی تیم تاثیر بسیار بدی میزاره.

بارسلونا تیمی که حفظ توپ فوق العاده ای دارد اما ما هم برای این مسئله راه حل هایی داریم ما میخواهیم در ورزشگاه نیوکمپ توپ را بیشتر از آن ها در دست داشته باشیم و روی دروازه آن ها حمله کنیم البته باید گفت که بازی در مقابل بارسلونا کار بسیار سختی است.

من باور دارم که ممکن است هر اتفاقی در این بازی رخ دهد ما برای صعود خواهیم جنگید در سال گذشته ما در برابر بارسلونا حذف شدیم امیدوارم دیگر تاریخ تکرار نشود و سیتی پیروز این مسابقه بزرگ باشد.

برچسب‌ها: سیلوا من سیتی بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

291 اف سی آی 991393/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi