خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,464

سود هنگفت دورتموند از بازگشت شینجی کاگاوا

سود هنگفت دورتموند از بازگشت شینجی کاگاوا
کارستن کرامر مدیر بازاریابی باشگاه بورسیا دورتموند امروز اعلام کرد که بازگشت کاگاوا به دورتموند برای این باشگاه از لحاظ مالی سود هنگفتی داشته است.

شینجی کاگاوا بین سال های 2010 تا 2012 در دورتموند بازی می کرد و در آن فصل راهی یونایتد شد. کاگاوا نتوانست در دو فصل حضورش در یونایتد نمایش های قبلی خود در دورتموند را تکرار کند و روز گذشته به باشگاه سابقش بازگشت.

این مساله با استقبال هواداران دورتموند روبرو شده و تاکنون 5000 پیراهن این بازیکن از دیروز به فروش رسیده است. در واقع بازگشت این بازیکن با قیمت بسیار کمتری به نسبت زمانی که وی توسط یونایتد خریداری شد، صورت گرفته است.

به اعتقاد کرامر، حضور کاگاوا در دورتموند از لحاظ بازاریابی در کشور ژاپن و نیز دیگر کشورهای آسیای شرقی برای دورتموندی ها بسیار پرسود است. این بازیکن 25 ساله ژاپنی دو بار با دورتموند بوندس لیگا را فتح کرده است.

برچسب‌ها: کاگاوا دورتموند کارستن کرامر سود

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

183 فقط مارکو رویس1393/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi