خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: نه پدیده و نه صبا شایسته پیروزی نبودند

مرزبان: نه پدیده و نه صبا شایسته پیروزی نبودند
سرمربی تیم پدیده گفت: ما مربیان حق دخالت در کار همدیگر را نداریم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صبا قم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان تاکتیک‌های ترکیبی خوبی را مرور کردند. صبا از ما تیم باتجربه‌تری بود ولی در این مسابقه هیچ یک از دو تیم شایسته پیروزی نبودیم.

وی درباره جدایی رضا عنایتی از پدیده گفت: هر بازیکنی یک روز می‌آید و می‌رود. عنایتی دوستانه از ما جدا شد و ما هم سعی می‌کنیم جای خالی او را با بازیکنان دیگر پر کنیم.

سرمربی پدیده درباره مشکلات پدیده و تاثیر آن بر تیمش خاطرنشان کرد: باشگاه به تعهداتش عمل کرده است. تا به امروز 70 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده است.

مرزبان درباره درگیری لفظی میان سرمربی تیم ملی با مربیان لیگ برتر گفت: ما مربیان حق دخالت در کار همدیگر را نداریم. کی‌روش با تیم ملی قرارداد دارد و من هم تحت قرارداد پدیده هستم. وظیفه مربیان لیگ آماده کردن بازیکنان است و مربی تیم ملی باید آنها را کنار هم قرار بدهد تا بازی بگیرد. جنگ مربیان کار خوبی نیست و ما نباید در کار هم دخالت کنیم.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان صبای قم عنایتی کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 0

494 لیورپول کلوپ1393/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi