خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

وضعیت مرزبان و پدیده این هفته مشخص می‌شود...

وضعیت مرزبان و پدیده این هفته مشخص می‌شود...
مسئولان باشگاه پدیده قصد دارند طی چند روز آینده و با برگزاری جلسه با سرمربی فصل گذشته‌شان وضعیت کادر فنی این تیم در لیگ پانزدهم را مشخص کنند.

علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پدیده خراسان که برای گذراندن تعطیلات چند روزی را به خارج از کشور سفر کرده بود روز گذشته به کشورمان بازگشت تا وضعیتش برای همکاری با باشگاه پدیده را مشخص کند.

قرار است مرزبان در همین راستا جلساتی با مدیرعامل و قائم‌مقام باشگاه پدیده برگزار کند تا در صورت به دست آمدن توافقات کار خود را ادامه دهد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پدیده برای هدایت تیم‌شان گزینه‌های دیگری را هم مدنظر دارند اما آنها منتظر هستند تا وضعیت پدیده و مرزبان مشخص شود تا در صورتی که توافقات نهایی حاصل نشد مسئولان پدیده بتوانند سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

خبر دیگر از باشگاه پدیده اینکه مسئولان این باشگاه از هفته جاری قصد دارند جلساتی را با بازیکنان مدنظرشان برای لیگ پانزدهم برگزار کنند تا در بازار نقل و انتقالات این تیم بتواند دست پر باشد.

برچسب‌ها: مرزبان پدیده پدیده شاندیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

313 تاشالی ها1394/03/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi