خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: نتیجه بازی را بازیکنان در زمین رقم می‌زنند

مرزبان: نتیجه بازی را بازیکنان در زمین رقم می‌زنند
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در شروع مجدد لیگ برتر تیم‌ها نمی‌دانند کجا هستند!

علی‌رضا مرزبان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان در آستانه دیدار با صبای قم اظهار داشت: وقتی لیگ یک مدت تعطیل است در شروع مجدد تیم‌ها با مسائل حساسی رو به رو هستند. وی افزود: باید منتظر نشست و دید در میدان چه اتفاقی می‌افتد و تیم‌ها در چه مرزی از آمادگی و شرایط مسابقه هستند.

وی با اشاره به بازی مقابل صبا در قم خاطرنشان کرد: تیم صبا تیم خوبی است که ساختارهای خوبی هم دارد. همیشه بعد از چنین تعطیلی‌هایی شروع مسابقات در زمین حریف کمی سخت‌تر است. با این وجود بچه‌های ما متحد هستند و آماده‌اند تا نتیجه واقعی را با عملکرد خود در زمین رقم بزنند.

مرزبان در پاسخ به این سوال که نسبت به تفکرات کادر فنی جدید صبا چه آشنایی دارید، اذعان داشت: به اعتقاد من شناخت ما تاثیری ندارد. به هر حال بازیکنان باید با اعتقاد و اتحادشان مسائل خود را در زمین حل کنند و نتیجه بگیرند.

سرمربی پدیده در خصوص شروع نابه هنگام لیگ برتر بعد از حذف تیم ملی فوتبال از جام ملت‌ها و تاثیر آن بر عمکرد تیم‌ها تصریح کرد: به نظر من این تصمیم جای تاسف دارد. به هر حال 4،5 روز زمانی نبود که سازمان لیگ بخواهد برنامه تیم‌ها را به هم بزند. تیم‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند و مسئله فیزیولوژی بدن بازیکنان خیلی مهم است. الان همه تیم‌ها ناراحت هستند و با اعتراض پای به مسابقات این هفته می‌گذارند که این اصلا خوب نیست. ما تا آخر اردیبهشت وقت داریم و دلیلی بر اصرار سازمان لیگ بر این برگزاری فشرده بازی‌ها وجود ندارد.

وی افزود: از طرفی ما بهادر نسیم اُف و علی فرامرزی را به دلیل همراهی تیم ملی ازبکستان و تیم ملی امید در اختیار نداشتیم و این از عدالت به دور است.

علی‌رضا مرزبان در پایان گفت: به هر تقدیر ما برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و امیدوارم شروع خوبی در آغاز مجدد بازی‌های لیگ برتر داشته باشیم.

برچسب‌ها: پدیده مرزبان صبای قم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

225 لیورپول کلوپ1393/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi