خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

آقای گل استقلال خداحافظی کرد

آقای گل استقلال خداحافظی کرد
رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال که این فصل را در تیم صبای قم توپ میزد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
رضا عنایتی بازیکن صبا قم از فوتبال خداحافظی کرد.این مهاجم که آقای گل استقلال در لیگ برتر هم بود امروز رسما از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش نامه نيوز، عنایتی که پیش از این گفته می شد در بازی با استقلال از فوتبال خداحافظی خواهد کرد ، چند روز جلوتر تصمیم خود را اجرا کرد و امروز رسما از فوتبال خداحافظی کرد.عنایتی با سه مرتبه رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ در 41 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

این مهاجم که به عنوان مسن ترین بازیکن لیگ هم شناخته می شد با خداحافظی از دنیای بازیگری به دنبال این است که وارد دنیای مربیگری در فوتبال شود.عنایتی فوتبال خود را از اودنیس مشهد شروع کرد و پس از آقای گلی در ابومسلم خراسان به عضویت استقلال در آمد.

او سابقه لژیونری در تیم های الامارات و النصر امارات را هم دارد همچنین وی با 142 گل بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران است.این مهاجم سابقه بازی در تیم های سپاهان،مس،پدیده،صبا را نیز در کارنامه اش دارد.

برچسب‌ها: استقلال صبای قم خداحافظی از فوتبال خداحافظی غلامرضا عنایتی عنایتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

258 F.c. Esteghlal1396/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi