خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

دست خالی ایران در شب انتخاب ترین‌های آسیا؛ مسلم آبروداری کرد

دست خالی ایران در شب انتخاب ترین‌های آسیا؛ مسلم آبروداری کرد
مراسم انتخاب برترین‌های سال آسیا بعد از 4 سال وقفه و عدم برگزاری(سه‌شنبه) به میزبانی دوحه قطر برگزار شد و قرار بود در 17 بخش مختلف، برترین چهره‌های سال فوتبال و فوتسال در قاره کهن معرفی شوند و جالب آنکه در 5 بخش، نام نمایندگان فوتبال و فوتسال ایران حضور داشت و انتظار می‌رفت که در مراسم امشب، چهره‌های ایرانی بتوانند جوایز را از آن خود کنند اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و تنها یک‌بار روی سِن، نام نماینده‌ای از ایران برده شد.

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران، یکی از 3 کاندیدای بخش بهترین لژیونر سال فوتبال آسیا بود. در بخش مرد سال فوتسال آسیا، مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی نمایندگان فوتسال ایران بودند. محمدامین حزباوی کاندیدای دریافت عنوان بهترین جوان سال فوتبال آسیا بود و در بخش بهترین فدراسیون فوتبال آسیا (پلاتین) هم نام فدراسیون فوتبال ایران به چشم می‌خورد. همچنین در بخش برترین رئیس فدراسیون برای رده پایه (برنز) هم نام فدراسیون فوتبال ایران به چشم می‌آمد اما از میان این عناوین، تنها عنوان برترین مرد سال فوتسال سال آسیا نصیب مسلم اولادقباد شد و او جایزه خود را از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب‌رئیس (AFC) دریافت کرد.

طارمی رقابت را به ستاره بایرن‌مونیخ واگذار کرد!

لژیونر فوتبال ایران برای رسیدن به عنوان برترین لژیونر سال فوتبال آسیا با کائورو میتوما و کیم مین‌جائه امشب رقابت داشت که مدافع سابق فنرباغچه ترکیه و ناپولی ایتالیا که این روزها در تیم بایرن‌مونیخ آلمان عضویت دارد، به عنوان بهترین لژیونر سال فوتبال آسیا انتخاب شد و این جایزه از آن خود کرد تا دستِ طارمی و میتوما از رسیدن به این عنوان کوتاه بماند.

حزباوی هم رقابت را به حریف ژاپنی باخت

محمدامین حزباوی در کنار کوریو ماتسوکی و سئونگ‌وون لی، گزینه‌های رسیدن به عنوان بهترین بازیکن جوان سال فوتبال آسیا بودند که کوریو ماتسوکی از کشور ژاپن توانست به این عنوان دست پیدا کند و بازیکن تیم‌های اف‌سی توکیو و تیم ملی ژاپن به عنوان بهترین بازیکن جوان سال فوتبال آسیا از سوی (AFC) در مراسم امشب معرفی شد.

الدوساری مرد سال آسیا شد

سالم الدوساری ستاره تیم ملی عربستان و تیم باشگاهی الهلال به همراه متئو لکی مهره کلیدی و تاثیرگذار تیم ملبورن‌سیتی و تیم ملی استرالیا در کنار معز علی، مهاجم تیم ملی قطر و تیم باشگاهی الدحیل، 3 کاندیدای کسب عنوان بهترین مرد سال فوتبال آسیا بودند که الدوساری که سال رویارویی را پشت سر گذاشت و در جام جهانی توانست به تیم ملی آرژانتین گل بزند و زمینه‌ساز پیروزی تاریخی تیمش بود، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مرد سال 2022 در قاره کهن معرفی شد.

هایجمه موری‌یاسو سرمربی تیم ملی ژاپن توانست عنوان بهترین مربی سال آسیا را از آن خود کند. در بخش بهترین بازیکن زن سال هم این عنوان به سامانتا کر، ستاره تیم ملی استرالیا و چلسی انگلیس رسید و سوئی کینگشیا، سرمربی تیم ملی زنان چین هم عنوان بهترین سرمربی زن سال فوتبال آسیا را از آن خود کرد. همچنین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، کریس بیث از استرالیا به عنوان بهترین داور سال 2022 در قاره کهن معرفی شد و در بخش بهترین فدراسیون‌ها هم فدراسیون ایران ناکام در کسب جایزه بود تا از میان 17 بخش مراسم امشب، تنها در بخش بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا، جایزه بهترین به نماینده ایران برسد و در سایر بخش‌ها، فوتبال و فوتسال ایران ناکام در کسب جایزه بود!

برچسب‌ها: ایران ژاپن فوتسال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

121 ⭐ Gynecology ⭐1402/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi