خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

کره حامی ایران شد: داور چینی به نفع ژاپن سوت زد

کره حامی ایران شد: داور چینی به نفع ژاپن سوت زد
یک رسانه کره‌ای ژاپن را مستحق باخت مقابل ایران دانست و گفت داور چینی در طول ‏بازی به سود ژاپن سوت زده است.
رقابت و تنش‌های تاریخی بین کره جنوبی و ژاپن باعث شده این ‏دو کشور در میادین ورزشی هم رقابتی سخت داشته باشند. شاید به همین علت است ‏که بعد از پیروزی ایران مقابل ژاپن رسانه‌های کره‌ای مشغول طعنه زدن به ژاپنی‌ها و ‏ستایش از ایران هستند. ‏

در کره سایت ‏Sports Korea‏ ادعایی جالب مطرح کرده و مدعی شده داور چینی در این ‏بازی به سود ژاپنی‌ها سوت زده است. در گزارش این سایت اشاره شده که داوران چینی ‏در آسیا همیشه به سود ژاپن سوت می‌زنند و در بازی با ایران هم شاهد این بودیم.
به گزارش این سایت کره‌ای به دو صحنه بحث‌برانگیز اشاره شده است. صحنه برخورد ‏شوت شجاع خلیل‌زاده به دست بازیکن ژاپن در دقیقه 69 که داور نه تنها اعتقادی به ‏پنالتی نداشت بلکه حتی حاضر نشد صحنه را از مانیتور کنار زمین تماشا کند. این رسانه ‏کره‌ای می‌گوید در تصاویر کاملا مشخص است که توپ به دست میتوما اصابت کرده و ‏تغییر مسیر می‌دهد. حتی اگر بپذیریم که داور معتقد بود دست او در موقعیت بسته ‏بوده دست‌کم باید این صحنه در مانیتور کنار زمین بررسی می‌شد.
دومین صحنه‌ای که سایت کره‌ای آن را سوت زدن داور چینی به سود ژاپن می‌‌داند به ‏دقیقه 86 برمی‌گردد. سردار آزمون در این دقیقه در محوطه جریمه ژاپن به دروازه‌بان این ‏تیم سوزوکی برخورد کرده و سرنگون شد. این رسانه کره‌ای می‌گوید در تصاویر آهسته ‏مشخص است که دست سوزوکی به آزمون برخورد کرده و سرنگونش می‌کند و تصمیم ‏درست اعلام پنالتی به سود ایران بود. ‏

برچسب‌ها: ایران کره جنوبی ژاپن جام ملت های آسیا 2023

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

42 M.sarv1402/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi