خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

تمجید فرانسوی‌ها از نمایش ایران مقابل ژاپن

تمجید فرانسوی‌ها از نمایش ایران مقابل ژاپن
نشریه فرانسوی اکیپ با اشاره به حذف ژاپن برابر تیم ملی ایران عنوان کرد که ممکن است حواشی جونیا ایتو، بر روی ژاپنی‌ها تاثیر گذاشته باشد.
تیم ملی ایران امروز در یک بازی جذاب ژاپن را ۲-۱ شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرد. ژاپن ابتدا در نیمه اول یک گل زد اما ایران در ۴۵ دقیقه دوم ورق را برگرداند و توانست یک برد ارزشمند به دست بیاورد. آنها ۲-۱ بازی را بردند و حالا در نیمه‌نهایی حضور دارند.

خبر شکست ژاپن در جام ملت‌های آسیا واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های اروپایی داشته است. اکثر آنها عملکرد ایران را تحسین کرده‌اند و از حذف ژاپن شگفت‌زده شده‌اند.
به دنبال این واکنش‌ها، نشریه اکیپ نیز با اشاره به حواشی پیش‌آمده برای جونیا ایتو و تیم ملی ژاپن نوشته است: «آیا اتفاقاتی که برای ایتو در تیم ملی افتاد بر روی روحیه و وضعیت بازیکنان ژاپن تاثیر گذاشته بود؟ اخبار پبرامون او و فشار رسانه‌ها باعث سردرگمی سامورایی‌ها شده بود؟ با این حال نتیجه بازی یک شگفتی بزرگ است. ایران عالی کار کرد.
پنالتی‌ای که گل دوم ایران از روی آن به ثمر رسید جای بحث نداشت. ژاپن کاملا مغلوب ایران شده بود. شادی زیبای بازیکنان ایران و هوادارانش چیزی بود که با کلمات قابل بیان نیست.»

برچسب‌ها: ایران ژاپن جام ملیت های آسیا 2023

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

48 M.sarv1402/11/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi