خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

قدوس در مرز خداحافظی یا ملی‌پوش ماندن!

قدوس در مرز خداحافظی یا ملی‌پوش ماندن!
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.قدوس در مرز خداحافظی یا ملی‌پوش ماندن!
به گزارش ورزش سه، این هافبک سابق تیم برنتفورد که در فصل تابستان هنوز موفق به حضور در تیم تازه‌ای نشده، بازیکنی بود که با یک انتخاب پرسروصدا فوتبال ایران را برای آغاز دوران ملی‌اش انتخاب کرد، در حالی که با سابقه حضور در تیم المپیک سوئد به نظر می‌رسید شانس خوبی برای ملی‌پوش شدن در جمع زردپوشان خواهد داشت؛ با این حال مذاکرات با قدوس در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به ثمر نشست و این بازیکن فوتبال ایران را برای آغاز یک دوره تازه ملی انتخاب کرد.

حضور قدوس در فوتبال ایران، سروصدایی مشابه ورود بازیکنان اروپایی تبار مثل فریدن زندی، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد داشت؛ ضمن اینکه قدوس بازیکنی سرپا و مطرح و در حال انتقال به تیم‌های خوب اروپایی از جمله اوئسکا در لالیگا بود که البته این مسئله با اتفاقاتی، دوران حرفه‌ای فوتبال او را به دست‌انداز انداخت.

قدوس اما در تیم ملی فوتبال ایران هرگز تبدیل به ستاره‌ای نشد که انتظار داشتیم. او در دوره کارلوس کی‌روش کمتر به بازی گرفته شد و اگرچه در جام جهانی در هر زمان که به زمین آمد، تاثیرگذار و امتیازآور ظاهر شد اما حتی در جام ملت‌های آسیا نیز یک رُل اصلی را در تیم ملی ایران بر عهده نگرفت. او در بازی مراکش، خطای منجر به گل را از بازیکنان حریف گرفت و در بازی پرتغال هم ضربه قبل از فرصت استثنایی مهدی طارمی را او ایجاد کرد.

پس از جام ملت‌های آسیا و با ورود مربی بلژیکی، مارک ویلتموس به فوتبال ایران، به تیم ملی دعوت می‌شد و این مسئله در دوران دراگان اسکوچیچ نیز ادامه پیدا کرد. او حتی با اسکوچیچ نقشی مهم‌تر را در تیم ملی به خود اختصاص داد و اگرچه یک بازیکن همیشه ثابت نبود اما در دیدار منجر به صعود ایران با جام جهانی مقابل امارات، در نقش شماره ۱۰ نمایش مناسبی از خود نشان داد.

قدوس با همین شرایط و پس از تغییرات تیم ملی، دومین جام جهانی‌اش را نیز با ایران تجربه کرد و با کارلوس کی‌روش به قطر رفت. با این حال در بازی آمریکا و در شرایطی که انتظار می‌رفت او بالاخره آن بازی به‌یادماندنی‌اش را برای فوتبال ایران انجام بدهد، کی‌روش دوباره او را نیمکت‌نشین کرد تا ورود نسبتا دیرهنگامش به زمین، با وجود ایجاد موقعیت روی دروازه آمریکا تاثیر نهایی را برای کسب نتیجه در فوتبال ایران نگذارد...

او در پایان رقابت‌های جام جهانی بدون صحبت با هیچ رسانه‌ای به انگلیس برگشت تا کار خود را در برنتفورد ادامه بدهد؛ تیمی که دیگر به او کمتر فرصت بازی می‌داد. با این حال امیر قلعه‌نویی به حضور قدوس در تیم ملی به عنوان هافبک طراح اعتقاد ویژه‌ای داشت و او در همان فهرست اول جزو کسانی بود که به تیم ملی دعوت شد اما ظاهرا او علاقه چندانی به بازگشت به تیم ملی نداشت و از اردوی اول عذرخواهی کرد.

1911558
این اتفاق در اردوی طولانی تیم‌ها در ماه ژوئن نیز رخ داد و این بازیکن ایرانی- سوئدی تبار بعد از فصل طولانی فوتبال اروپا ترجیح داد به استراحت مشغول باشد و بیشتر به آینده فکر کند اما حالا و در آستانه بازی بلغارستان، او جزو نفرات دعوت‌شده به تیم ملی است و حالا تصمیم نهایی خود را برای حضور یا عدم حضور در فوتبال ایران خواهد گرفت.

او در صورت حاضر شدن در جمع بازیکنان تیم ملی احتمالا جای ثابتی در جام ملت‌های آسیا نیز به خود اختصاص خواهد داد و اگر او دوباره نخواهد به جمع بازیکنان تیم ملی در اردوی بلغارستان بپیوندد، به این معنا است که از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کرده است؛ یک تصمیم کلیدی از یک بازیکن اروپایی فوتبال ایران که پرسروصدا و خبرساز خواهد بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سامان قدوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

25 سر خوش فرگوسن1402/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi