خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

پاس گل تماشایی قدوس برای نجات آمیان از بحران

پاس گل تماشایی قدوس برای نجات آمیان از بحران
سامان قدوس که به دلیل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در دو دیدار جام حذفی و چهار مسابقه لیگ یک فرانسه حضور نداشت، شنبه شب مجددا به ترکیب آمیان بازگشت و وینگر چپ تیمش در دیدار مقابل کان بود.

بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فرانسه شنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات، تیم آمیان با بهره‌مندی از سامان قدوس، از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه دو لا لیکورن میزبان کان رده هفدهمی بود.

سامان قدوس که در هر ۶ مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته و نمایش خوبی ارائه کرده، در جریان دیدار آمیان مقابل کان نیز خوش درخشید و عملکردی داشت تا تیمش بعد از دو تساوی و چهار شکست متوالی طی ۶ هفته گذشته لیگ یک فرانسه، به برتری برسد.

در حالی که نیمه اول دیدار آمیان و کان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در دقیقه ۶۴ سامان قدوس کرنر سمت چپ زمین را کوتاه کار کرد و در ادامه ارسال پای راست تماشایی و دقیقی انجام داد تا موسی کوناته سنگالی با ضربه سر دیدنی توپ را تبدیل به گل کند و برتری آمیان رقم بخورد.

یاران قدوس با پایان روند ناکامی‌ها و برتری یک بر صفر مقابل کان، ۲۱ امتیازی شدند تا با سه پله صعود، در رده شانزدهم جدول لیگ یک فرانسه قرار بگیرند.

ستاره ایرانی آمیان که این فصل در لیگ یک فرانسه ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده بود، برابر کان آمار پاس گل‌های خود را افزایش داد و همچنین با ۱۹ پاس دقیق، ۷ برتری در نبردهای تن به تن، سه بار گرفتن خطا، یک سانتر و یک تکل موفق عملکرد خوبی ارائه کرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سامان قدوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

95 آريو تاج كبير1397/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi