خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

تیم منتخب لژیونرهای جام ملت‌ها با یک ایرانی

تیم منتخب لژیونرهای جام ملت‌ها با یک ایرانی
به گزارش "ورزش سه"، نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا موجب شده تا نگاه رسانه‌های فوتبال دنیا به این رقابت‌ها بالاتر رفته و بازیکنان این قاره نیز بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند.

سایت گل امروز با انتشار شماتیکی از ۱۱ بازیکن، تیم منتخب بهترین بازیکنان آسیایی شاغل در فوتبال اروپا که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به میدان خواهند رفت را معرفی کرد که در این بین تنها نام سامان قدوس از تیم ملی ایران دیده می‌شود و نفراتی همچون علیرضا جهانبخش در این بین جای نگرفته‌اند.

علیرضا جهانبخش فصل گذشته دوران درخشانی در آلکمار داشت و به آقای گلی لیگ اردیویسه رسید، اما امسال نتوانست عملکرد واقعی خود را در برایتون انگلیس نشان دهد و هیچ گل و پاس گلی در ۱۰ مسابقه نداد تا با این آمار و مصدومیتی که با آن مواجه شد، جایی در تیم منتخب سایت گل نداشته باشد.

متئو لکی، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی استرالیا که دومین سال حضورش در هرتابرلین آلمان را سپری می‌کند و در ۱۰ بازی این فصل بوندس لیگا به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، به‌عنوان وینگر راست در تیم منتخب سایت گل دیده می‌شود؛ جایگاهی که جهانبخش می‌توانست در صورت درخشش در برایتون از آن خود کند.

در بین ۱۱ نفری که سایت گل آنها را به‌عنوان برترین لژیونرهای آسیایی که در فوتبال اروپا به میدان می‌روند و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات حاضر هستند، تیم‌های ملی استرالیا، کره جنوبی و ژاپن با داشتن سه بازیکن، بیشترین نماینده را دارند و تیم‌های ملی ایران و عراق نیز دارای یک بازیکن در این بین هستند.

تیم منتخب بازیکنان آسیایی جام ملت‌های آسیا و شاغل در فوتبال اروپا به شرح زیر است:

* دروازه‌بان: متیو رایان(استرالیا- برایتون انگلیس)
* مدافعان: مایا یوشیدا(ژاپن- ساوتهمپتون انگلیس)؛ ترنت ساینسبوری(استرالیا- آیندهوون)؛ هیروکی ساکای(ژاپن- مارسی فرانسه)؛ علی عدنان(عراق- آتالانتا).
* هافبک‌ها: کی سونگ یونگ(کره جنوبی- نیوکاسل انگلیس) کو جائه چول(کره جنوبی- آگزبورگ آلمان)؛ ریتسو دوآن(ژاپن- خرونینخن هلند).
* مهاجمان: متئو لکی(استرالیا- هرتابرلین آلمان)؛ سون هئونگ مین(کره جنوبی- تاتنهام انگلیس)؛ سامان قدوس(ایران- آمیان فرانسه).

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سامان قدوس منتخب آسیا جام ملت ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

220 Esteghlaal981397/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi