خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

این ستاره تعویض را دوست ندارد

این ستاره تعویض را دوست ندارد
اخراج صادق محرمی سبب شد سامان قدوس زودتر از حد انتظار زمین را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس در دو بازی اخیر ایران مقابل عراق و امارات از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. او مقابل عراق نیز نمایش قابل قبولی داشت اما در دقیقه 78 جای خود را به میلاد سرلک داد تا خط هافبک ایران برای حفظ برتری مقابل عراقی‌ها مستحکم‌تر شود.

قدوس در بازی دیروز مقابل امارات نیز فیکس شد و شاید انتظار تعویض شدن در نیمه دوم را می‌کشید اما اخراج صادق محرمی سبب شد او زودتر از حد انتظار تعویض شود. او این بار در دقیقه 54 جای خود را به صالح حردانی داد تا خلا سمت راست خط دفاعی ایران پر شود.

چهره او هنگام تعویض ناراحت بود و آرام آرام به سمت بیرون زمین حرکت کرد. او به اسکوچیچ نزدیک شد و پس از دست دادن با او درحالی که چهره‌ای یخی داشت روی نیمکت نشست و راضی نبودن او از تعویض کاملا در چهره‌اش نمایان بود.

قدوس پیش‌تر نیز در بازی مقابل لبنان در دور رفت پس از تعویض به جای نیمکت، پشت تابلوهای تبلیغاتی رفته بود و اینگونه ناراحتی خود را از تعویض شدن نشان داده بود‌.

این طور که پیداست هافبک برنتفورد انگلیس تعویض شدن را دوست نداشته و انتظار حضور نود دقیقه‌ای در زمین مسابقه را دارد. اگرچه قدوس در دو بازی گذشته عملکرد بدی نداشته اما باید با تصمیمات مرد اول نیمکت کنار بیاید.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سامان قدوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ☫ ایران ☫1400/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi