خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

سه‌گانه‌ای در سمت راست استقلال

سه‌گانه‌ای در سمت راست استقلال
دست سرمربی استقلال برای انتخاب بازیکن در سمت راست آبی‌ها باز است و باید دید تصمیم او در این دیدار چه خواهد بود

به گزارش فوتبالی، شهرآورد 98 یکی از عجیب‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر است. دو تیم می‌توانند با ترکیب‌های متفاوت و سو‌پرایزهای متعددی پای به زمین مسابقه بگذارند و هنوز در فاصله 3 ساعت و نیم تا آغاز بازی، به‌درستی مشخص نیست که یازده بازیکن منتخب مجیدی و گل محمدی چه کسانی خواهند بود.

قطعا نوع سیستم مورد نظر مجیدی برای حضور در دربی، بزرگترین سوال هواداران استقلال خواهد بود. آبی‌پوشان در بخش اعظم این فصل با سیستم 3 دفاعه وارد زمین شدند اما در چند دیدار از جمله آخرین بازی مقابل صنعت نفت، با 4 مدافع به مصاف رقیب خود رفتند.

استقلال با هر سیستمی که وارد زمین مسابقه شود، یک ابهام بزرگ در سمت راست این تیم وجود دارد. حقیقت این است که وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها این روزها در تمرینات بسیار آماده نشان داده و در دو دیدار قبلی برابر گل گهر و صنعت نفت که به‌عنوان بازیکن تعویضی پای به زمین مسابقه گذاشت، عملکرد بسیار مطلوبی را از خود ارائه کرد.

برخلاف باور کارشناسان که حضور حردانی در ترکیب اصلی را قطعی می‌دانند اما شانس حضور وریا غفوری و قرارگیری او در جمع نفرات اصلی دور از ذهن نیست و باید دید فرهاد مجیدی چه پلن و برنامه‌ای برای سمت راست تیمش دارد.

نکته دیگر اینکه شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه مجیدی قصد دارد تا از کوین یامگا در بال راست تیمش استفاده کند تا اینگونه مانع از پیش روی‌های وحید امیری شود و بازیکن باتجربه سرخ‌ها نیز با احتیاط بیشتری کار را دنبال کند.

به هر شکل فرهاد مجیدی در حال حاضر سه گزینه برای حضور در سمت راست تیمش است. او قادر به استفاده از حردانی، وریا و یامگا در این پست حساس و کلیدی است و باید دید در نهایت کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال وریا غفوری صالح حردانی کوین یامگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 Esteghlal Fc‌1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi