خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

ماموریت ساپینتو برای روزبه؛ ادامه می‌دهم

ماموریت ساپینتو برای روزبه؛ ادامه می‌دهم
به نظر می رسد روزبه چشمی در ماموریت جدیدی که ریکاردو ساپینتو برای او تعریف کرده؛ به بازی خود ادامه می‌دهد.

البته طبیعی بود روزبه چشمی در نقش جدید هم موفق ظاهر شود به این‌خاطر که او در اصل یک هافبک دفاعی است و در صبای قم تیمی که در آن چهره شد؛ در همین پست ایفای نقش می‌کرد.

شکست استقلال در برابر ملوان در نیمه نخست موجب شد تا سرمربی تیم آبی در بین دو نیمه شیوه بازی تیم را از 3-4-3 به 3-3-4 تغییر دهد و روزبه چشمی یک خط جلوتر رفت تا در جلوی دو مدافع میانی یعنی غلامی و سیلوا بازی کند و این تغییر منجر به تغییر نتیجه بازی در دیدار با ملوان و پیروزی در برابر مس کرمان شد. یعنی کسب 6 امتیاز. در چنین شرایطی قابل پیش بینی است که روزبه چشمی در بازی‌های آتی هم به‌عنوان یکی از سه هافبک مرکزی استقلال به میدان بیاید.

البته روزبه کمی عقب‌تر از دو هافبک مرکزی بازی می‌کند تا هم از آنها در حمله پشتیبانی کند و هم زمان دفاع به دو مدافع میانی تیمش کمک کند. ضمن اینکه نقطه شروع بازیسازی از روزبه چشمی است که در دو بازی اخیر این کار را به‌خوبی انجام داده است. حمایت روزبه چشمی از دو هافبک مرکزی که در بازی با مس، مهدی‌پور و رضاوند بودند؛ این دو هافبک را تشویق می‌کند در برنامه‌های تهاجمی حضور فعال‌تری داشته باشند. هر چند در بازی با مس این امکان برای این دو هافبک خیلی مهیا نشد به این‌خاطر که مسی‌ها پشت توپ و در زمین خودی پرتعداد بودند و تمام راه‌های نفوذ را بسته بودند.

روزبه در پست هافبک دفاعی به‌عنوان هافبک راس عقب، وظیفه سنگین‌تری به نسبت مدافع میانی پیش رو خواهد داشت چون علاوه‌بر پوشش فضای جلوی خط دفاعی می‌بایست در بازیسازی هم نقشی پررنگ ایفاء کند. این تغییر موقعیت ضریب اطمینان استقلال را در دفاع بیشتر کرده است و از آنجایی که روزبه یک بازیکن با تجربه به حساب می آید به نظر می‌رسد در بازی‌های آتی استقلال در بازیسازی از عقب هم، نمایش بهتری داشته باشد.

برچسب‌ها: استقلال روزبه چشمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

59 Esteghlal Fc‌1401/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi