خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,725

کاپیتان دوم استقلال با دست شکسته در دربی

کاپیتان دوم استقلال با دست شکسته در دربی
هافبک دفاعی استقلال با دست گچ گرفته مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود.

روزبه چشمی پس از اینکه در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه دست نتوانست به میدان برود و دور از لیست استقلال بود، در آخرین مسابقه فصل برابر تراکتور به جمع ۱۱ آبی پوش بازگشت که البته با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد ولی پس از آن دوباره در ترکیب قرار گرفت.

کاپیتان دوم استقلال که فصل درخشانی سپری کرده و جزو عوامل نتیجه‌گیری تیمش بوده، در دیدار اخیرشان مقابل نساجی مازندران در حالی وارد زمین شد که دست او گچ گرفته بود و نشان می‌داد بی‌دلیل در مسابقه با مس رفسنجان غایب نبوده و امروز هم با چنین وضعیتی در دربی حاضر می‌شود.

روزبه چشمی در حالی امروز به همراه دیگر بازیکنان استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد که دست راست او گچ گرفته بود و همین اتفاق نشان می‌دهد او هنوز بهبودی کامل به دست نیاورده و باید با احساس درد و مصدومیت در جدال حساس فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

چشمی که سال گذشته به قهرمانی لیگ برتر همراه با استقلال دست پیدا کرد، امید زیادی دارد امروز دوباره در خط میانی تیمش بدرخشد تا بتوانند به قهرمانی در جام حذفی برسند.

برچسب‌ها: استقلال روزبه چشمی جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi