خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

بهترین بازیکن استقلال از دید علی لطیفی

بهترین بازیکن استقلال از دید علی لطیفی
علی لطیفی؛ ضمن تحلیل عملکرد آبی‌ها در نیم فصل دوم و بیان نقاط ضعف و قدرت این تیم، از تاثیر بالای یک بازیکن در روند رو به رشد استقلال سخن گفت.
استقلال در فرم بسیار خوبی قرار دارد و بعد از شکست مقابل سپاهان در هفته شانزدهم، تمام حریفان خود را مغلوب کرد. آمار گلزنی این تیم نیز بهبود قابل‌توجهی داشته و اعداد و ارقام هم بیانگر این مطلب است.
بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص روزبه چشمی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین مهره‌های این فصل استقلال توضیح داد: روزبه از دیرباز نیز زمانی که در پست دفاع میانی قرار می‌گرفت، خاصیت خود را از دست می‌داد. من هیچ‌گاه به این بازیکن به‌عنوان یک مدافع وسط باور نداشته و ندارم. در سیستم نوین امروز، اولین فاکتور یک مدافع، سرعت است.

لطیفی در ادامه تصریح کرد: حالا روزبه در پست اصلی خود بازی می‌کند و در نقش هافبک شماره شش (هافبک تدافعی) مؤثر عمل می‌کند. چشمی اکثر ویژگی‌های یک هافبک تدافعی را دارد ولی در هنگام انتقال به دفاع میانی، قابلیت او نصف می‌شود. روزبه چشمی بهترین بازیکن فصل استقلال تا به اینجا بوده است. دلیل آن‌ نیز هوشمندی ساپینتو در به‌کارگیری او در پست صحیح است.

برچسب‌ها: استقلال روزبه چشمی ساپینتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 مس زرند کرمان1401/12/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi