خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

فریاد استقلالی‌ها: ما معمولی نیستیم!

فریاد استقلالی‌ها: ما معمولی نیستیم!
در حالی که هواداران فوتبال برای شروع مسابقات لیگ برتر لحظه شماری می‌کنند، اوضاع استقلال به شکلی پیش می‌رود که شاید طرفداران این تیم چندان رغبتی به شروع بازی‌های تیمشان در این مقطع نداشته باشند.

وقتی سرمربی استقلال دقایقی قبل از دیدار دوستانه تیمش در حالی که باید تمرکزش روی تیم باشد، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود واژه «بیچاره» را درباره استقلال به کار می‌برد، می‌شود به عمق اتفاقات عجیب در این باشگاه پرطرفدار و مطرح پی برد. او بدون اینکه به جزییات بپردازد، با بیان اینکه نمی‌تواند به تنهایی با همه اتفاقات بجنگد، گلایه خود از وضع موجود را اعلام کرد و ساعتی بعد نوبت به بازیکنان و برخی اعضای کادرفنی رسید تا به بیان برخی حقایق پیرامون باشگاه پرطرفدار خود بپردازند.

مصاحبه‌های سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری و حتی بهزاد غلامپور را که می‌خوانیم، یک واقعیت تلخ از جلوی چشمانمان رد می‌شود؛ اینکه ستاره‌های مطرح تیم آبی پایتخت از بی‌پولی ادامه‌دار به ستوه آمده‌اند و از بی‌تفاوتی محض نسبت به آنها گلایه‌های شدیدی دارند. همه آنها یک بغض فروخورده را در گلوی خود حمل می‌کنند که انگار با مصاحبه و کشیدن کار به رسانه‌ها نیز خالی از این حال و هوای دلسردکننده نمی‌شوند.
همه حرف‌ها اما نشان از پایین آوردن انتظارات داشت؛ اصطلاحا استقلالی‌ها آب پاکی را روی دست هواداران خود ریختند. سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، می‌گوید: «نمی‌خواهم هوادار را ناامید کنم، اما به فصل جدید نباید خیلی امیدوار باشیم. دلمان برای آقای نکونام می‌سوزد. فشارهای زیادی روی ایشان است ولی شرایط خوبی برایش رقم نزدند. امیدوارم همه چیز عادلانه باشد.»

بعد از او روزبه چشمی، کاپیتان دوم آبی‌ها، این جملات را بر زبان می‌آورد: «هواداران همیشه توقع دارند. بازی‌ها شروع شود، چه کسی می‌ماند؟ مربی، کادرفنی و بازیکنان می‌مانند. باخت باشد، فشار روی بازیکنان و مربیان است. هر اتفاقی که بیفتد، دوم بشوی، سوم بشوی و قهرمان نشوی، فشار روی ماست!»

هرچه که هست، استقلال هنوز فصل بیست و سوم از لیگ برتر شروع نشده، با چالش‌های دشوار و مشکلاتی عدیده دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان استقلال که اکثرا قراردادهای خود را نسبت به فصل پیش کاهش داده‌اند، حدود 40 درصد از مطالبات سال قبل را دریافت نکرده‌اند و ماه‌هاست که پولی به حسابشان واریز نشده است. آنها به حق از مشکلات گلایه دارند و بدون تردید وقتی از مشکلات حرف می‌زنند، امیدشان به آینده بهتری است که انتظار دارند مدیران باشگاه برایشان رقم بزنند.

برچسب‌ها: روزبه چشمی نکونام استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 حسین قهرمان 741402/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi