خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

مانچینی: با بازیکنان جوان ریسک نتایج بد وجود دارد

مانچینی: با بازیکنان جوان ریسک نتایج بد وجود دارد
سرمربی ایتالیا گفت مشکلی با نتایج بد ندارد و می خواهد هر طور شده در این تیم تغییر نسل بدهد.

ایتالیا تا اینجای رقابت های لیگ ملت های اروپا خوب کار کرده بود. آنها مجارستان را 2-1 شکست داده بودند و مقابل آلمان و انگلیس به تساوی رسیده بودند اما امشب در آلمان مقابل این تیم 5-2 شکست خوردند. روبرتو مانچینی باز هم در این بازی 9 بازیکن ترکیب اصلی خود را تغییر داده بود و آتزوری از همان ابتدای کار بسیار ناامیدکننده ظاهر شد و شکاف های خط دفاعی کاملا آشکار بود. روبرتو مانچینی پس از بازی در گفتگو با RAI گفت:

تاسف آور است که بازی ها را به این شکل تمام کردیم اما آلمان تیم خوبی است و این را می دانیم. ما فضای زیادی را در نیمه اول به آنها دادیم. فارغ از نتیجه، بعضی نکات خوب وجود داشت اما البته که چنین نتیجه ای تاسف آور است. وضعیت گروه همچنان باز باقی ماند.
تیم ما پراشتباه بود زیرا مثل یک تیم دفاع نکردیم. بعضی چیزها خوب پیش نرفت. ما تلاش کردیم به بازی برگردیم و بنابراین خودمان را در معرض ضدحملات قرار دادیم و با بازیکنانی که آلمان دارد، همیشه خطر وجود دارد.
مانچینی قبل از تورنمنت لیگ ملت ها در مصاحبه اش اعلام کرد می خواهد در ایتالیا تغییر نسل بدهد و برای این کار، ریسک نتایج تحقیرآمیز را به جان می خرد تا بازیکنان جدید را امتحان کند:

راه ما همین است. ریسک نتایج بد وجود دارد و قطعا اتفاقاتی که در گذشته افتاده، پاک نخواهد شد. لحظات خوب و بدی وجود خواهد داشت. هر چیزی در بازی ها ممکن است و خواهیم دید در بازی های سپتامبر چه اتفاقی می افتد. ما امشب باز هم بازیکنان بیشتری داشتیم که اولین بازی خود را انجام دادند. 4 یا 5 شانس گلزنی خلق کردیم اما آلمان بهتر کار کرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

91 Esteghlal Fc‌1401/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi