خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

روبرتو مانچینی: یک روز با ایتالیا قهرمان جام جهانی می شویم

روبرتو مانچینی: یک روز با ایتالیا قهرمان جام جهانی می شویم
سرمربی تیم ملی ایتالیا به توانایی تیمش برای قهرمانی در جام جهانی بعدی ایمان دارد.

روبرتو مانچینی معتقد است که این نسل از ایتالیا توانایی قهرمانی در جام جهانی را دارد.

طرفداری | یک سال قبل درست در چنین روزی ایتالیا موفق شد با شکست انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان یورو 2020 لقب بگیرد. درست پس از آن قهرمانی، روزگار آتزوری سیاه شد، حذف در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، ناکامی در صعود مستقیم به جام جهانی، شکست مقابل مقدونیه شمالی و عدم راهیابی به جام جهانی قطر و در نهایت شکست مقابل آرژانتین در فینالیسیما. روبرتو مانچینی، سرمربی قهرمان اروپای ایتالیایی ها در سالگرد قهرمانی تاریخی آتزوری مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده که شرح آن را در زیر می خوانید.

قهرمانی در یورو 2020؟ ما قطعا دست به یک معجزه زدیم؛ اما نه فقط در یورو، بلکه در طول تمام 3.5 سالی گذشته؛ بازه زمانی که طی آن یک عملکرد عالی داشتیم. گاهی اوقات می بینیم که یک تیم تنها با یک فرم خوب به مدت یک ماه، قهرمان تورنمنت می شود؛ در مورد ما این گونه نبود. استعفا؟ پس از قهرمانی سال گذشته به فکر آن افتاده بودم؛ چند ماه بعد هم در موقعیت پیچیده ای قرار داشتم اما آن زمان حدود یک سال با جام جهانی فاصله داشتیم و استعفا تصمیم منطقی نبود.
مانچینی در مورد ناکامی بزرگ سال گذشته هم حرف هایی به زبان آورد:

قبل از بازی با سوئیس، 10 مصدوم داشتیم که ایموبیله هم بین آنها بود. برای چنین دیداری در آن مقطع خسته کننده از فصل، می توانستیم ماریو بالوتلی را دعوت کنیم اما خب گاهی اوقات پیش می آید که اشتباه کنیم؛ حتی در مواقعی که همه چیز رو به راه است. پنالتی از دست رفته جورجینیو؟ از گل شدن آن مطمئن بودم. این که دو بار پنالتی از دست بدهد را هیچ جوره متصور نمی شدم.
سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد وضعیت بازیکنان و ترکیب بعدی این تیم هم خاطرنشان کرد:

تفاوت عملکرد ایموبیله در سری آ و تیم ملی؟ اگر لازم باشد، مشکلی با تغییر سبک بازی تیم با محوریت مهاجمان نوک نداریم، همچنین بازی با دو مهاجم هم برای ما مقدور است. سیستم سه دفاعه؟ با آن هم مشکلی نداریم، استفاده از یک سیستم ثابت پیروزی شما را تضمین نمی کند و برعکس. با این حال به نظرم با بازگشت کیه زا و براردی می توانیم دوباره از همان خط حمله سه نفره استفاده کنیم. مهم این است که بازیکنان باکیفیتی در ترکیب داشته باشیم و به گل برسیم، به مانند همیشه و معمول. انتقال اسکاماکا به پاری سن ژرمن خبر بدی است؟ نه، کاملا برعکس. به شدت موافق این انتقال هستم. بازی در لیگ های خارجی باعث باتجربه شدن بازیکنان می شود و در نهایت یک رشد مثبت را به ارمغان می آورد.
روبرتو مانچینی همچنان رویای قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.

وقتی که هدایت تیم ملی را در دست گرفتم، یک رویا داشتم، قهرمانی در یورو و جام جهانی. سال قبل وقتی جام را در دست گرفته بودم، به خودم گفتم که سال بعد هم قهرمان جهان می شویم، جام پشت جام. از همان موقع به فکر جام جهانی بودم اما انتظار نداشتم که به این وضعیت دچار شویم. با این حال حس می کنم که ما می توانیم روزی با این تیم و این نسل قهرمان جام جهانی شویم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

105 Esteghlal Fc‌1401/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi