خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

مانچینی: آلمان یکی از بهترین تیم های جهان است

مانچینی: آلمان یکی از بهترین تیم های جهان است
سرمربی ایتالیا گفت این تیم جوان مسیری طولانی را در پیش دارد و از بازی جوانان کاملا راضی است.

دیدار دو تیم ایتالیا و آلمان در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم لونتزو پلگرینی با پاس گنوتوی 18 ساله ایتالیا را به گل رساند اما تنها 3 دقیقه بعد یوشوا کیمیش گل تساوی آلمان را به ثمر رساند. روبرتو مانچینی که به طور قابل توجهی از جوانان در این بازی استفاده کرد، پس از بازی در گفتگو با RAI Sport گفت:

تاسف آور است که خیلی سریع بعد از زدن گل، گل تساوی را دریافت کردیم. کمی ساده لوحانه بازی کردیم زیرا بازی آسانی نبود؛ مخصوصا در ابتدا. این اولین باری بود که این جوانان کنار هم بازی می کردند و عالی کار کردند. وقتی لازم بود، زحمت کشیدند و تحت فشار جواب دادند، و وقتی لازم بود حمله کردند. بچه ها واقعا خوب کار کردند. آنها مقابل تیم بزرگ آلمان که در حال حاضر یکی از بهترین هاست، برابر کار کردند.
شما از جوانانی در سری بی هم در ترکیب استفاده کردید. آیا این یک سیگنال به باشگاه های ایتالیایی بود تا بیشتر به جوانان اعتماد کنند؟

ما فقط باید روی نفرات خودمان تمرکز کنیم. فقط می توانیم امیدوار باشیم این بازیکنان جوان به سرعت رشد کنند.

انگلیس در دیگر بازی گروه مقابل مجارستان شکست خورد:

یک نتیجه هیچ چیزی را تغییر نمی دهد. ما مسیری طولانی را پیشِ روی خودمان داریم. بچه ها واقعا خوب کار کردند. آلمان در حال حاضر یکی از بهترین تیم های جهان است و بازی مقابل آنها آسان نیست. در ابتدا کمی دستپاچه بودیم اما کم کم بازی خودمان را آغاز کردیم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

37 Esteghlal Fc‌1401/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi