خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

مانچینی: آلمان از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی است

مانچینی: آلمان از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی است
روبرتو مانچینی معتقد است آلمان و انگلیس دو تا از قوی ترین تیم های حال حاضر هستند.

طرفداری | روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل آلمان در هفته اول لیگ ملت های اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار و لیگ ملت های اروپا صحبت کرد. روبرتو مانچینی در این کنفرانس خبری گفت:

آلمان و انگلیس دو تا از قوی ترین تیم های حال حاضر هستند. آن ها بازیکنان فوق العاده ای دارند. تغییرات زیادی داشته ایم و بنابراین در معرض ریسک های زیادی هستیم. این ها بازی هایی هستند که از لحاظ عملکرد باید عالی پیش بروند و می توانند نقطه آغاز خوبی برای ما باشند. آلمان در کنار برزیل، آرژانتین و فرانسه، یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی است. آن ها تکنیک دارند و در ضد حملات بسیار سریع هستند، از بالا پرس سنگین می کنند، کامل هستند و به عنوان یک تیم صدر درصد بالغ هستند.
کاری که نیاز داریم انجام دهیم این است که همه با هم دفاع و حمله کنیم، درست مانند سه سال و نیم اخیر. بازیکنانی که ما داشتیم به نظر مناسب این سبک بازی نبودند، با این حال این کار را انجام دادند پس ما دوباره می توانیم آن را انجام دهیم. از یک ناامیدی بزرگ و سنگین آمده ایم، آسان نیست. وقتی چیزی درست پیش نمی رود، زمان آن است تا آستین ها را بالا زده، دست به کار شوید و به دنبال راه حلی بگردید. در ایتالیا چنین چیزی غالباً سخت است. شروع مجدد از الان است. چرخه جدید از فردا آغاز می شود. چهار سال پیش مسیری سربالایی در پیش داشتیم. شرایط نسبتاً سختی بود، سپس ما در کنار هم فوق العاده شدیم. الان همه در سری آ بازی نمی کنند و تجربه ملی اندکی دارند، زمان بیشتری خواهد برد.
ایتالیا برای جام جهانی 2022 قطر جواز حضور در این رقابت را کسب نکرده است، اگر چه در صورت حذف اکوادور به دلیل جعل اسناد بازیکنان، احتمال اندک فراخوانی ایتالیا وجود دارد. از نظر تئوری، فیفا می تواند تیم بعدی در رده بندی جهانی که موفق به کسب سهمیه نشده است را به جام جهانی فرابخواند که این تیم ایتالیا است اما احتمال بیشتری وجود دارد که تیم دیگری از آمریکای جنوبی انتخاب شود. روبرتو مانچینی در این مورد گفت:

من فقط گفتم که اگر آن ها ما را فرا بخوانند، ما می رویم. در مورد احتمال این موضوع صحبت نکردم.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

77 Esteghlal Fc‌1401/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi