خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

هیچ جامی با فتح جام جهانی با تیم ملی کشورتان قابل قیاس نیست

هیچ جامی با فتح جام جهانی با تیم ملی کشورتان قابل قیاس نیست
مارچلو لیپی گفت به خاطر انگیزه های مالی به فوتبال چین رفته اما آنجا هم برای اولین بار یک تیم چینی را فاتح لیگ قهرمانان کرده است.

مارچلو لیپی افسانه ای امروز در دانشگاه شهر رم حضور داشت و در گفتگو با خبرنگاران و دانشجویان در مورد مسائل جالبی صحبت کرد. لیپی که با یوونتوس به تمام افتخارات باشگاهی دست یافته بود، گفت لذت قهرمانی در جام جهانی بیش از سایر جام ها بوده است:

من جام های زیادی گرفتم اما باور کنید لذت هیچ جامی به اندازه قهرمانی جام جهانی با تیم ملی کشورتان نیست. نه لیگ قهرمانان و نه اسکودتو قابل قیاس با آن نیست. احساس اهدای جام جهانی به ملت ایتالیا بسیار بی نظیر بود.
جام جهانی 2006 در آلمان برگزار شد و تعداد ایتالیایی ها در آلمان بسیار زیاد بود:

باور کنید در هتل، ایتالیایی ها می آمدند و با گریه می خواستند این جام را بگیریم و ما این کار را کردیم. شگفت انگیز بود. مثل همیشه در چنین تورنمنت هایی شما به کمی شانس هم نیاز دارید. ما تا نیمه نهایی مقابل تیم های بزرگ بازی نکردیم.

لیپی همچنین در مورد حضورش در فوتبال چین با دستمزد بسیار بالا گفت:

من تمام جام ها را گرفته بودم و احساس کردم در دوران کاری ام توجه چندانی به مسائل مالی نداشته ام. بنابراین پس از آنکه پیشنهادات زیادی از چین دریافت کردم، آن را پذیرفتم. آنها می خواستند گاس هیدینگ را استخدام کنند. از آنها پرسیدم قرار است چقدر پول به او بدهید و آنها گفتند سالیانه 10 میلیون یورو. آنجا بود که گفتم خوب است، می توانید مرا جذب کنید. من در چین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدم که قبل از آن هیچ تیم چینی موفق به کسب آن نشده بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا مارچلو لیپی جام جهانی 2006

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Esteghlal Fc‌1401/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi