خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,474

مارکو وراتی: توهین کردن درست نیست

مارکو وراتی: توهین کردن درست نیست
مارکو وراتی از ناکامی تازه ایتالیا ناامید است اما معتقد است تمام اعضای تیم، همه تلاش‌شان را برای صعود به جام جهانی به کار بردند

تیم ملی ایتالیا بازهم در راه‌یابی به جام جهانی ناکام بود چرا که آن‌ها در پلی آف با قبول شکست عجیب یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی، نتوانستند به دور بعدی راه‌ یابند.

طرفداری | مارکو وراتی، هافبک 29 ساله پاری سن ژرمن که از باتجربه‌های تیم ملی ایتالیا است، با وجود عملکرد خوب مقابل مقدونیه شمالی و خلق موقعیت‌های متعدد، نتوانست مانع شکست تیمش شود. با این حال وراتی هم از گزند توهین‌های هواداران عصبانی در امان نمانده است. در همین راستا این هافبک تیم ملی ایتالیا در اینستاگرام متنی نوشته و از هواداران خواسته توهین نکنند:

هنگام پیروزی، تشکر کردن از همه آسان است. امروز من می‌خواهم پس از ناکامی بزرگی که مانع حضور ما بازیکنان و هواداران ایتالیایی سراسر جهان در زیباترین و هیجان‌انگیزترین تورنمنت ملی فوتبال شد، از همه تشکر کنم. از بازیکنان، کادرفنی و تمام کسانی که با شور و اشتیاق برای تیم ملی ایتالیا تلاش می‌کنند، متشکرم. متاسفانه فوتبال هم مثل زندگی همیشه مطابق میل ما پیش نمی‌رود و ممکن است انتظارات، اهداف و رویاهای ما برآورده نشود. ناامیدی پس از این شسکت خیلی زیاد است اما ما پیش‌تر نشان داده‌ایم با تلاش، اشتیاق و مایه‌گذاشتن از جان، هر چیزی ممکن است. همیشه به مبارزه ادامه خواهیم داد. فوتبال، انگیزه ماست و مطمئنم دوباره تلاش خواهیم کرد تا لحظاتی زیبا را به ارمغان بیاوریم. نکته آخر این‌ که به نظرم توهین کردن به همه، راه درستی نیست زیرا همه ما تلاش‌مان را کردیم، گرچه این تلاش ما کافی نبود. اگر می‌خواهید توهین کنید، لااقل با جوان‌ترها کاری نداشته باشید. گاهی اوقات فراموش می‌کنید که ما هم مثل شما انسان هستیم و با کوچک‌ترین چیزها، بیش‌ترین احساسات در ما برانگیخته می‌شود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا مارکو وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

43 Esteghlal Fc‌1401/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi