خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

مارکو وراتی: این یک کابوس برای ایتالیا است

مارکو وراتی: این یک کابوس برای ایتالیا است
هافبک تیم ملی ایتالیا صعود نکردن این تیم به جام جهانی را به یک کابوس تشبیه کرد.

مارکو وراتی معتقد است تیم ملی ایتالیا توانایی نبرد برای فتح جام جهانی را داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از RAI، تیم ملی ایتالیا دیشب در پلی آف جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی صف آرایی کرد و به شکلی ناباورانه مقابل حریف خود با یک گل شکست خورد تا از صعود به جام جهانی باز بماند. بعد از این دیدار مارکو وراتی، هافبک تیم ملی ایتالیا در باره این شکست به RAI گفت:

درک این اتفاق سخت است. به نظرم بر بازی تسلط داشتیم و باید برنده می شدیم. باید گلی زودهنگام می زدیم و کار را تمام می کردیم چون ما تیم برتر میدان بودیم. می توانستیم بهتر کار کنیم. فوتبال همین است. باید بی رحم باشید. توضیح این شرایط کار سختی است و یک کابوس محسوب می شود.
این بازیکن در ادامه گفت:

با نگاهی به رختکن تیم، بازیکنانی داشتیم که می توانستیم با آنها برای فتح جام جهانی بجنگیم. با این حال داریم در مورد یک فاجعه صحبت می کنیم. خیلی سخت است که از یک قهرمان به هیچ تبدیل شوید. لحظات خاصی را با هم تجربه کردیم و همیشه به هم تیمی هایم افتخار خواهم کرد. فوتبال همین است و باید گل بزنید. موفق به انجام این کار نشدیم اما هر چه در توانمان بود انجام دادیم. باید از خودمان سوالاتی بپرسیم. بدشانسی وجود داشت اما خودتان باید شانس خودتان را بسازید.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا مارکو وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 Esteghlal Fc‌1401/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi