خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

حردانی در آغوش وریا؛ دو نسل برای سمت راست استقلال

حردانی در آغوش وریا؛ دو نسل برای سمت راست استقلال
حضور دو مدافع راست خوب و کار بلد در تیم استقلال باعث شده تا هواداران این تیم امید زیادی به درخشش در این منطقه زمین داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه "، وقتی فرهاد مجیدی تصمیم گرفت عارف آقاسی را به صورت قطعی و آرش رضاوند را به صورت قرضی به فولاد خوزستان بدهد تا صالح حردانی را به جمع آبی پوشان بیاورد، خیلی از هواداران استقلال از این تغییرات با توجه به حضور کاپیتان غفوری در دفاع راست استقبال نکردند.

اما مجیدی به تصمیم خود اعتقاد داشت و بالاخره موفق شد حردانی را به استقلال بیاورد. حردانی که قبل از پیوستن به استقلال یکی از بازیکنان ثابت دعوت شده به اردوی تیم ملی بود، خیلی زود از فرصت مصدومیت وریا غفوری بهره برداری کرد و خودش را به ترکیب ثابت استقلال رساند.

بازگشت وریا به بازی ها با حضور ثابت او در دربی همراه شد، حردانی که بر روی نیمکت ذخیره ها بود در اواسط نیمه دوم به جای کاپیتان آمد و با بازی درخشان خود یکی از بهترین نمایش های خود در استقلال را در دربی ارائه داد. جلوگیری از ضربه آخر ترابی با استارتی انفجاری و پاس بی نقص گل او به رودی ژستد باعث شد تا او محبوب هواداران استقلال شود.

همه این ها یک طرف عکس منتشر شده از او و وریا دل هواداران استقلال را در فضای مجازی ربود. جایی که او به همراه وریا دست‌های خود را روی شانه های هم گذاشتند و به طرف رختکن در حال طی مسیر هستند. تصویری زیبا از دو رقیب، یکی کاپیتان با تجربه و دیگری مدافعی جوان و موثر در تیم که به استقلال بیشتر از منافع شخصی فکر می کنند.

برچسب‌ها: استقلال وریا غفوری صالح حردانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

77 Esteghlal Fc‌1401/01/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi