خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

حرف‌های دوپهلوی ستاره خبرساز/ من جام می‌خواهم!

حرف‌های دوپهلوی ستاره خبرساز/ من جام می‌خواهم!
خبرورزشی – یکی دو سالی می‌شود که خبرهای مختلفی مبنی بر جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد و پیوستنش به تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید یا یوونتوس منتشر شده، اما هنوز هم ستاره فرانسوی در اولدترافورد پیراهن قرمز را برتن می‌کند.

ملی‌پوش فرانسوی در مصاحبه جدیدش با شبکه «TF۱» به شایعه جدایی‌اش با اظهار نظری دوپهلو دامن زد و گفت: «درباره آینده‌ام تصمیمی نگرفته‌ام، کاری هم در این باره انجام نشده. می‌توانم فردا تصمیم بگیرم یا در پنجره نقل‌وانتقالاتی. در هر صورت می‌خواهم فصل را به بهترین شکل با منچستریونایتد تمام کنم. من می‌خواهم قهرمانی کسب کنم و برای جا مبازی کنم، اما امسال و سال‌های قبل جامی کسب نکرده‌ایم. برای ما فصل تقریباً تمام شده، چرا که شانسی برای کسب جام نداریم.»

این حرف‌های پوگبا نشان می‌دهد از شرایطش در اولدترافورد راضی نیست و با توجه به پایان یافتن قراردادش بعید است فصل بعد هم پیراهن شیاطین‌سرخ را برتن کند.

برچسب‌ها: پل پوگبا منچستریونایتد تیم ملی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

101 Reza Wampire1401/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi